Wednesday, July 31, 2013

Včasih si želim...

Včasih si želim, da bi dan imel 30 ur. Da bi lahko naredila vse in še več kar imam v mislih. Ker včasih se mi zdi kot da mi dan spolzi mimo. Včasih pa bi kar stisnila pavzo in uživala v tistem kar počnem. Tako je bilo tudi včeraj. Dvakrat na teden, če je le čas in možnost igramo odbojko na mivki. In tista ena urca mine kot da je ni. Včeraj pa smo si naredili še piknik.

Nekaj Instagram utrinkov:

Začelo se je nekako tako z bezgovim sokom, ingverjem in meto.

Po odbojki sem malo počivala in čakala na dobrote.
Na te dobrote.

Zmes pa sva naredili fotoshoting z akrobatsko stonogo.
 Kako se je končalo niti slikala nisem, bi vam naredila prevelike lušte.
Zdaj pa že letim dalje. Lepo preživite večer tako, kot ga bom jaz.

Love, Evelina




9 comments:

  1. Kaj bi jaz dala, da bi imela dan več ur. Zdi se mi, kot da dnevi kar letijo mimo mene. Avgust je že, več kot pol leta je že mimo ... Je pa res, da ko se imaš fino, čas še hitreje mine. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadnja poved je resnična in to še kako (:

      Delete
  2. ja se strinjam! čas čisto prehitro beži, ne morem verjeti, da je že avgust! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poletje leti najhitreje mimo. Je in ga že ni... (:

      Delete
  3. Joj, če bi imel dan 30 ur, to bi bilo pa res super:) Tudi meni je vedno prekratek.

    ReplyDelete
  4. Mogoče res čas beži, ampak je vse tako kot mora biti. Mislim, da znaš potem bolj ceniti take dogodke kot pa da so razpotegnjeni. V krajšem času z več obveznostmi si bolj organiziran, več narediš, bolj znaš izkoristiti čas. No, vsaj jaz :)
    Sploh pa, čas ne obstaja, kot je rekel že Einstein, je samo iluzija naše družbe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pa tudi res.. Dobro si napisala (:

      Delete
  5. Odbojka je super :-) V OŠ sem jo sovražila, ker smo vedno samo to igrali, sedaj jo pa včasih kar malo pogrešam :-)

    ReplyDelete