Sunday, August 11, 2013

Par sandal

To kar se mi je zgodilo z japankami v petek, me je spomnilo na to zgodbo:

V Indiji so vlaki vselej nabito polni. Nekega dne je potnik, ki je sedel na strehi vagona, izgubil eno od sandal, in je odletela daleč vstran. Takoj nato je zgrabil svojo drugo sandalo in jo zalučal vzdolž železnice.
Eden od potnikov, ki je sedel ob njem, se je začudil. Mož mu je odgovoril: »Ena sandala mi prav nič ne koristi. In če kdo najde tisto, ki sem jo izgubil, mu prav tako ne bo v korist. Bolje, da najde obe!«
Sodobna indijska zgodba, kot jo je zapisal francoski pisatelj Jean-Claude Carriere

Če smo nejevoljni, zaradi nečesa, kar se nam je pripetilo, nam lahko misel, da bo to nekomu v korist, ublaži trpljenje. Ste že kdaj občutili kaj podobnega? Se vam je na primer že zgodilo, da ste igrali igro izgubili in bili srečni zaradi veselja vašega nasprotnika? Mar ni to dober način razmišljanja, zaradi katerega lahko ob vsaki priložnosti občutite zadovoljstvo? (knjiga Modrosti srca)


Love, Evelina


11 comments:

  1. Svetovno! Eden boljših postov ;) Še več takih :)

    ReplyDelete
  2. Tale zgodbica pa me je nasmejala:). Sladko in kratko-lep post;)

    ReplyDelete
  3. ooo super zgodba. dober blog. :)

    ReplyDelete
  4. Take zgodbe je prav vzpodbudno brati, večkrat kaj podobnega objavi. :D

    ReplyDelete
  5. Super! :) Always look on the bright side of life ;)

    ReplyDelete