Tuesday, June 4, 2013

Modna revija Nostalgija - video


Tukaj pa je celotna modna revija Srednje šole za oblikovanje Maribor. Kjer lahko vidite, kako so izgledala oblačila v 3D, kako smo se manekenke gibale po odru, na kakšno glasbo smo hodile, kako sem se malo spodtaknila in si tako pričarajte modni večer, kar doma.

Kaj spodtaknila si se? Ja, se zgodi. Ko po enem letu hodiš po modni pisti in ko imaš vrtoglave pete, mi gleženj malo "klecne". To prav nič ne boli. Samo izgleda mogoče malo boleče.
Kljub temu pa sem zelo uživala in se vživela v glasbo in oblačilo, ki ga nosim in upam, da se naslednjo leto že spet vidimo.

P.S. : Priporočam ogled v Youtubu.

Ste me našli? (:

Love, Evelina


7 comments:

  1. Ja itak da smo te našli! Se mi zdiš da za kar par odtenkov izstopaš s svojo hojo in držo pred ostalimi puncami :). Model material!!!! :)

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super modna revija :)
    mama je naredila šiviljsko šolo, tako da ve kar se oblikovanja tiče. Jaz sem se pa kakšno leto z manekenstvom ukvarjala, tako da poznam pa ta del.

    Sem dobila kar malo nostalgije :D bi šla še nekajkrat po modni pisti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je bila lepa (: Uuuu kako super. Verjamem, da malo spomini prikukajo na dan...

      Delete