Monday, June 17, 2013

Prijaznost do soljudi


Zelo močne in resnične besede. Vendar bi jaz še nekaj dodala:
 It takes nothing away from human, to be kind to an animal and human.
Včasih se zdi, da neznamo biti prijazni niti do sočloveka. A ni to žalostno? In ta prijaznost, ti prav ničesar ne vzame. Da, pa ti ogromno.

Vsi smo že kdaj koga razočarali/užalili. Ampak potrudimo se, da bo tega čimmanj. In ne delat slabih stvari drugim, tako se boste samo še slabše počutili.
Verjamem pa da se najdejo čudoviti ljudje. Verjamem, da znamo biti prijazni drug do drugega, vendar ne zato ker moremo biti, ampak zato ker želimo. Najhuje mi je slišat poved: "Dobrota je sirota." ali Bolj si dober, slabše je." Grozno! Najbrž so tisti skregani z besedo dobrota. Saj dobrota je nekaj, kar nekomu daš, vendar ne pričakuješ ničesar. Dobrota je to kar želiš bit. Ne zato ker hočeš, da te ljudje vidijo tako, ampak zato ker si in ker se tako najboljše počutiš. Zato še mislite izgovorit ti dve povedi, se lepo zamislite koliko ste resnično dobri...
Če vas kdo razočarana, pa si ne jemljite k srcu in mislit: "Oh, saj je samo človek in ima te in te slabe lastnosti". To je pomilovanje. Raje vidite v njem druge lepe stvari, saj jih ima vsak in idite naprej z mislimi kako dober človek je ter kje so njegove dobre lastnosti. Saj v življenju vas lahko razočara veliko ljudi in če boste v vsakem videli slabo. Boste sami vedno bolj na tleh in obupani, kasneje pa se boste sprijaznili, ter iskali samo še slabe lastnosti pri soljudeh. In to vsekakor ni vredu, saj smo družabna bitja. Rabimo lepe besede, potrebujemo tople nasmeške, objeme, spodbudne besede, iskrice v očeh in potrebujemo drug drugega... V mejah normale seveda. (: 
In to piše nekdo ki je kljub vsemu, najraje sama. Tako da nekaj že mora biti na tem.

Se strinjate?

Love, Evelina

6 comments:

  1. Si mi dala misliti. Zelo dobro razmišljaš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Če ti je dalo mislit, potem sem naredila vse, kar sem želela. Hvala!

      Delete
  2. Tudi, če je dobrota kdaj sirota, se ti bo vedno nekje drugje vrnilo. Karma nikoli nobenega ne izpusti, se pa vse zgodi ob pravem času na pravem mestu s pravimi ljudmi ;) Samo pač večina misli nekaj dobit v zameno, ker živimo v materialnem svetu, ne znamo živet s tem, da daš sebi nekaj, ko daš nekomu drugemu nekaj. Primer: jaz tebe npr naličim zastonj in ob tem čutim neizmerno srečo, ker to rada počnem in sem hvaležna, ker si mi "posodila" svoj lepi obraz ;)
    Ljudje se na negativno usmerjajo, ker je taka energija v zraku. V medijih itak ne slišiš nič drugega in to ti valda priraste. Js sploh ne spremljam več medijev, mogoče ful "ignorantsko", ampk to je edini način, da ostanem pozitivna. Sem pa tut že slišala, da sem zrd tega negativna :D. Vedno se skušam osredotočati na pozitivno v vsem in če ne morem nekej spremenit, potem se skušam spremenit, kako čutim do tega. Sama sem začela privlačit tut same pozitivce, negativnim pa probam pokazat drugo plat zgodbe - pozitivno ;).
    In ja, seveda rabimo sočloveka, tudi če si najrajši sam. Čeprav lahko daš sam sebi največ, so vsi okoli nas učitelji. Od vseh se nekaj naučimo, se spomnimo ali pa mi njih ;). Sam tega ne bi mogel doseči.

    Oh, kako mi je fajn, ko se lahko razpišem pod tvojimi posti :P
    super post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se strinjam s teboj. Te pa čisto razumem glede televizije. Tudi jaz jo že ne gledam kakšna tri leta. Ni potrebe. Moja mama je mislila, imet še eno TV v mojo sobo, da bi lahko ona kdaj gledala kaj drugega, če bi ata gledal šport. Pa nisem dovolila. Ker nočem niti slišat, kakšnih poročil ali karkoli. Vse informacije katere jaz morem vedet pridejo do mene. (: Se pa tudi jaz že leto usredotočam na pozitivno in lahko samo potrdim na to kar si rekla.
      Meni je tudi super, da lahko preberem še od koga drugega kdaj. Čeprav bi jaz lahko kaj podobnega napisala. :D Hvala!

      Delete