Friday, January 17, 2014

Obleke videne na globusovi rdeči preprogi

Zlati globus.

Razdelila v tri skupine: lepo oblečeni, nelepo oblečeni in posebno oblečeni.

 Začnemo pri dveh lepih in moških:

Meni najlepše oblečena sta bila Usher in Bradley Cooper. Tako različna pa tako podobna, kot Nutelli (;  Obadva v lakastih čeveljcih, zapeta do vratu z metuljčkom in nasmeškom. Obema pa kuka izpod rokava še srajčka. Usher je k svoji temnopoltosti oblekel bordo obleko, črno srajico in broško, da se ne bi svetili samo njegovi zobje. Cooper pa je zaradi svojih svetlečih zobov izbral belo srajico. Skoraj bi lahko mislila, da sta oblačila izbrskala pri istem oblikovalcu, pa nista. Prvega je oblekel Calvin Klein, drugega pa Tom Ford. Bravo!

Sofía Vergara me je očarala v črnini. Čeprav bi lahko, kdo za Zacovo Posenovo obleko rekel, da spodaj izgleda kot kakšni nastavki za vakum. Je meni vseeno všeč, pa če je imela vakume odspodaj ali ne. Meni je ona že nasplošno pri srcu, prvič zaradi svojega karakterja, drugič ker ji je vseeno kaj "folk" misli, tretjič pa ker je njena polomljena angleščina tako simpatično zveneča in smeječa.

 Kaley Cuoco (Zuhair Murad) in Cate Blanchett (Armani). Obe sta nosili umetnino. Čeprav mi je Kaley bila lani bolj všeč. O Cate pa sploh ne bom izgubljala besed. Prfekcija! (:


Jenna Dewan (Roberto Cavalli) in Jennifer Lawrence (Dior).
Jenna je čudovita. Nimam drugih besed. Pri večini primerov mi obleka od Jeniffer ne bi bila všeč, ampak ta pa na njej izgleda zelo lepo z vsemi dodatki in make upom. To je to!

Ne lepe:

Iz drugega stoletja so pobegnile Hayden-Panettiere s Tomom Fordom, Halle Berry z Versacem (2013) , Uma Thurman prav tako z Versacem in Berenice Bejo.
Hayden iz šestdesetih, Halle iz sedemdesetih, Uma iz devetdesetih in za Berenice, še ne vem točno od kod je prišla s tem svojim suknjičem.


Lena Dunham in Aubrey Plaza sta prišli pa kar iz maturanskega plesa. Zelo slabo.

Igralke, ki so me zelo razočarala so Reese Witherspoon, Julia Roberts in Sandra Bullock. Ali sploh morem pisat zakaj? Prva dolgočasna, druga se je postarala, tretja pa bi se lahko bolj potrudila, tudi z modrčkom ( tistim za prilepit).

Še zadnja kategorija. To so posebne, ki so lahko na dober ali slab način:

Na Pauli Patton (Stephane Rolland) lahko rečemo da je vsega preveč. Platforma čevlji, naborek ob strani, prstan na roki, uhani in čudna frizura. Deluje kar malo transvestitsko (je to sploh beseda ? hah). Tudi Zoe Saldana ima na obleki vsega preveč, ampak ima pa umirjeno torbico, čevlje, makeup in frizuro. Zato ne razumem, kako jo je lahko ena spletna stran uvrstila med najslabše oblečene. Ker to sploh ni. Meni se je nekako najbolj zamerila z dolžino obleke, ampak njej pristaja in ona to ve.

Lupita Nyongo v slavni obleki Ralph Lauren. Posebna na lep način. Mislim, da v živo deluje še boljše. Emma Watson kaj ti delaš z menoj? Sem mislila, da si dala pod Diorjovo obleko še hlače. Pa da si tudi ti odpotovala v preteklost. Potem pa te vidim še od zadaj in kamen se mi odvali od srca... Zadaj si čudovita in obleka tudi. Medtem ko spredaj pa mi nista všeč. Drugačen kroj spredaj - bolj zaprt in enak kroj zadaj in bi zablestela na preprogi. Zdaj si pač šokirala. Pa punca naslednjič se bolj ravno drži, kljub temu če imaš roke v žepu (če že moreš?)


Vem, nekaj čas je že od zlatih globusov, vendar nisem imela časa objavit, čeprav imam že kar nekaj časa napisano. To je moj prvi pregled oblek iz rdeče preproge, zato želim vaša mnenja.

Poleg tega pa me tudi zanima katera pa je bila vaša najlepša in najgrša?

Love, Evelina

P.S.: Se opravičujem za napake, mislim da me je napadel tisti škratek ko namesto letnice 2013, napišeš 2014... Se zgodi.
Hvala za razumevanje.

Vir fotografij

27 comments:

  1. Take objave je vedno super brat. :)
    Meni je bila Jennifer Lawrece super, ampak mi je itak vedno. :) In Zooey Dechanel, čeprav je nimaš tule vključene, ampak pri njej mi je vedno super, da se še z nail artom potrudi :D
    Kaj je pa Julia Roberts razmišljala, mi pa res ni jasno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem vesela, da so ti všeč..
      Pri Zooey Dechanel pa je meni bil samo spodnji del obleke všeč... V zgornjem delu si ni naredila usluge.. Ampak ja je lepo, da se potrudi tudi na nohtih in misli na vse, kar je res pomembno pri takšnih velikih dogodkih :P
      Meni tut ne.. Škoda res..

      Delete
  2. Fajn izbor si naredila in v večini se kar strinjam s tabo. Jenna Dewan ima čisto najlepšo obleko. Takoj bi jo ukradla. Po drugi strani pa ne vem kaj dela Lena Dunham. Kakšna obleka bi ji sploh pristajala?

    Drugače te pa moram opozoriti, da se ti je verjetno zgodila kaka pomota pri slikcah Halle Berry in Kaley Cuoco. Obe obleki, ki si ju prilepila sta namreč od lani, ne od letos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, čeprav sama zaradi svojih napak nisem zadovoljna.. Ampak sem jih popravila, ne vem kaj mi je bilo da sem pisala leto 2013 :D pav smešno mi je že :D

      Leni bi pristaja podobna obleka, ki jo ima oblečeno Zooey-ji. Samo da bi bila drugačne barve in do tal.
      Tale material je pretrdi za njeno telo, tudi preozko vse skupaj.. Maturanska obleka in frizura in svetlo rumena plus temno rdeča na nohtih.. Ojooj..

      Delete
    2. Kako si popravila, mislim, da nisi razumela, obleka/slika Halle Berry je iz lanskih globusov.

      Delete
    3. Žal ti ne morem pomagat, če samo gledaš slikice in ne prebereš kaj piše (; Tako da ne sumit v mojo nerazumevanje...

      Delete
  3. Taprva črna obleka je čuudovitaaaa! Tisti plava ogrlica ki jo je dodala zraven pa je popolna kombinacija! Zelo lepo!!! Eva Longoria me je razočarala, saj se mi zdi da je enkrat, nekje že nosila prav skoraj enako obleko, ampak še vseeno je popolna!! :) (Sem zeeeelooo velik fan od Eve, res je najboljša!!) Drugače pa sta mi res lepi še obleka od Kaley Cuoco in od Jenne Dewan! TOP! Kar se tiče pa Julie Roberts, daj no!! Toliko oblek, ki jih je že prenosila na takšnih ali drugačnih dogodkih, pol ga pa tako polomi... Škoda, škoda! Tudi s Sandro Bullock ne vem kaj se je zgodilo? Kaj je namenoma dala gor takšno polomijo?? Jaz drugega razloga dejansko ne vidim :)) Ker takšne zvezdnice bi pa zdaj že skoraj lahko vedele kako se v modi stvarem steže.... Drugače pa črna oblekca s plavo ogrlico -> Win - win! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res je :P Se strinjam z napisanim...
      Za Evo pa tako je bila to njena lanska obleka zato si jo že najbrž kdaj videla. Dober spomin (:

      Delete
  4. Kate Hudson ,Jenna Dewan,Jennifer Lawrence, Kaley Cuoco so mi bile top oblečene oz. so imele res lepe kreacije, ki so jim pasale na postavo.
    Se mi zdi, da kar paše Kate, da je imela razpuščene lase kljub ovratniku. Če bi imela spete lase, bi lahko vse izpadlo bolj strogo.

    Gledala sem Fashion Police na E! programu in mi je bilo zelo zanimivo kako so pohvalili kreacijo Lupite Nyongo. Meni ni nič posebnega :)
    Reese Witherspoon me je totalno razočarala.. kako dolgočasna obleka!
    Pri Juliji R. in Sandri B. pa sem itak že skoraj navajena polomij :P imam pa rada vse zadnje tri omenjene igralke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je kreacija na Lupiti všeč, vendar bi komu še bolj lepo pristajala kot njej.. Čeprav k njeni barvi kože zelo pristaja...
      Res je dolgočasna.. Jaz nisem, sta v redu igralki in da take vzganjata pri oblekah nisem vedela :P

      Delete
  5. ooo tale Sofiina obleka je awesome! Je res ne moreš zgrešit. Jennifer Lawrencemi pa ni bila všeč, nekako mi njena obleka izleda kot poročna torta:D

    hahaha z maturantskega plesa... se strinjam:)
    super post ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala (:
      Meni pa je všeč njena kreacija ker poudari njen prfekten trup... Takšne lepe linije njenega telesa nastanejo.. Vglavnem res huda obleka ampak samo na njej..

      Delete
  6. Hudsonova je tudi lanska ;) Mi je bila pa tista njena oprava res krasna.

    Od letošnjih mi je zelo všeč Lupita, tudi Reese mi je tudi všeč, čeprav je vse skupaj zelo preprosto, Cate bi bila pa itak krasna, tudi če bi se oblekla v vrečo za smeti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me pa zanima kako bi izgledala Cate v vreči za smeti, najbrž res ne slabo (:

      Delete
  7. po večini se strinjam, edino obleka od Cate Blanchet mi ni preveč všeč, Halle Berry pa po mojem mnenju izgleda fantastično. :)) obleka Jennifer Lawrence mi sicer ni všeč, ampak njej res pristaja. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej čist šokirana.. Ampak prijetno.. Me veseli, da je nekomu nekaj hudo grdo nekomu pa hudo lepo..

      Delete
  8. Super objava! Tole vedno rada berem. :) Kaley Cuocon mi je zmagala,. najlepša obleka, krasen vzorec. :)
    Emma Watson je tudi mene šokirala in sem gledala, kaj ima to pod obleko in moj odziv je bil enak, ko sem videla zadsj: Kaj? Kako? Ahaa.. Okej... Ok. super. Fajn. Wow. :D Zanimivo skratka fuuul.

    še kaj takega naredi. xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, jaz sem tudi rada brala, pol pa sem se naveličala. Pa sem začela pisat :P
      Torej le nisem edina ki je pri Emmi tako odreagirala :D
      Bom videla :P

      Delete
  9. Jojoj super post, res! In se popolnoma strinjam z vsem kar si napisala, edino od Jennifer Lawrence obleka mi nekako ni bila všeč, je pa res da samo na njej izpade še nekako okay, na ostalih si je pa niti najmanj ne znam predstavljat >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz tudi ne.. Ampak ona v njej je top..! :D

      Delete
  10. Slovenščina pa ti ne gre preveč dobro od rok. Pazi na slovnico, če že pišeš blog. To je dobronamerna kritika. Sklanjanje samostalnikov je namreč tvoja šibka točka.

    LP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Če govoriva o sklanjanju imena zvezdnikov se res nisem trudila. Če pa še o čem drugem pa hvala, ampak svoje sem že povedala:
      http://evelinamalina.blogspot.com/p/blog-page_20.html
      (Čisto na koncu pod P.S.) (:
      Lep pozdrav (;

      Delete
    2. Ja saj vem... ampak veš kako je danes, z blogom se da tudi kaj zaslužit, če je dobro napisan ;) Upam da moj komentar ni zvenel preveč zlobno. Ko je bil napisan je bil za menoj tudi slab dan.

      Lepo se imej!

      Delete
    3. Ampak veš kako je danes.. zelo redko in če imaš poznanstva in še takrat ko ti plačajo, ti govorijo kaj lahko pišeš in kaj ne..
      Res nisem vzela kot zlobno, ampak samo kot dobronamerno kritiko... Vsi imamo kdaj slabe dneve, samo da nekateri takrat ne pišemo drugim pod anonimnostjo kritik, čeprav je bila dobronamerna, ker vsak je tam kjer mora bit. (: Če bi se podpisal/podpisala bi mi bilo ljubše... Za naslednjič (;

      Delete
  11. Pozdravljena! Nominirala sem te za Liebster Award: 2014 Edition, podrobnosti si poglej na mojem blogu :) upam, da si boš vzela čas in odgovorila na vprašanja, ker se mi zdiš precej zanimiva oseba in bi rada več zvedela o tebi :)

    ReplyDelete