Sunday, November 30, 2014

InstaNovember

Saj ne morem dojet, da bo že konec novembra. Dnevi, tedni in meseci letijo tako hitro. Predvsem ta mesec ko:

  •  celo noč prebediš in ob pol 7h slikaš vzhajanje sonca

  • dobiš na mizo postrežene neverjetno dobre jedi (zadnja slika prikazuje kako se kuhinji zahvališ - very good)

  • te dragi preseneti z malimi pozornostmi. To res cenim.
  • sem drugič bowlala v svojem življenju. Končno ugotovila, kako zabavno zna to bit! (: 


  • skačeš po lužah v dvoje in te »folk« malo čudno gleda ter si premočen do kosti


  • postavljaš novoletno jelko in ješ pečene kostanje

  •   vrtnariš konec novembra na lep sončen dan 



Seveda se niso dogajale samo lepe stvari, tudi jaz imam kdaj slabe dni. Pa vendar se mi zdi pomembno, da te slabe misli, ko nam več ne koristijo vržemo v koš, tiste ta lepe pa zapišemo, ovekovečimo in o njih govorimo.

Ravno pred nekaj dnevi, sem dobila vprašanje, zaradi katerega sem bila presenečena. Glasilo se je: »Men se zdi, da se pri tebi skoz nekaj dogaja?
Potem sem razmišljala ali se mi res, ali samo te stvari opazim in o njih govorim, sem nad njimi navdušena in jih ne pustim da gredo v pozabo. In mislim, da je tukaj ves »keč«.

Želim vam lep december.

Z ljubeznijo, Evelina

P.S. Več slik lahko najdete na mojem Instagramu .

4 comments:

  1. Od kar mi je mami v petek povedala, da imate na kanarcih baje 28℃ razmisljam samo o tem kdaj bom skocila na letalo in se znasla tam in vedno bolj me mika, da bi se kar preselila tja.. drugo leto ali pa najkasneje naslednje 100% pridem vsaj na pocitnice. ;) vidim pa, da prav uzivas in zavidam ti tople in soncne dni! Lepo bodi! :)*

    ReplyDelete
  2. Jaz tudi pridem na počitnice hihi mi sicer trenutno nimamo tako prijetnih temperatur, le okoli 20 pa je vseeno super, samo da je sonček pa smo veseli! Uživaj še naprej in naj se ti še naprej "dogaja skos" :P

    ReplyDelete
  3. Čisto po slovensko - Fouš ;)
    To s soncem v tem času ali pa to vreme pri nas, me počasi zares že ubija ali pa sem že tako star. Naj ti bo lepo.

    ReplyDelete