Monday, September 17, 2012

My Fashion Shows I.

Danes bom z vami delila še nekaj fotografij, ko sem bila mlajša. Stara 14 in 15 let.

25. velika modna predstava Mystica - 31.03.2007 
Te revije se spomnim predvsem po plesni koreografiji, bila mi je zelo všeč, tako sodobna.

Modna revija 22.06.2007
 Tukaj sem bila najmanj zadovoljna sama seboj, ko sem videla sliko sem si mislila, pa kako mi je lahko roka tako mingljala. Se pa spomnim, da sem bila zelo sproščena, celo preveč. Ampak vseeno zelo resna.


Modna revija 13.02.2008
 Na tej modni reviji, sem si bila sama najlepše oblečena. Manekenke kar dobimo moramo oblečt in spomnim se, da mi je to bilo všeč. Pa tudi z očmi sem že več "povedala". Upala sem si. Samozavest je rastla.


27.modna predstava Škrlatni dež - 05.04.2008
 Kaj naj rečem, celotna modna revija mi je bila zelo všeč. Spomnim se, kako mi je ena punca, tistega dne, ko sem odhajala domov, na stopnišču Narodneda doma zaustavila in mi rekla, da zelo lepo plešem. Nisem je poznala. Sem se ji pa od srca zahvalila, ker mi je dala motivacijo in polepšala večer.


Modna revija 22.11.2008 - 1.izhod

Modna revija 22.11.2008 - 2.izhod

Tukaj sem pa imela prvič 2. izhoda. Še zdaj se spomnim imela trgovin: Street One in Interspar. (: Dober spomin, za nepomembne stvari. Vidite rahel nasmešek? Uživala sem na odru,res!

28. velika predstava V.M. - 29.11.08

Moja skupina leta 2008.

In to je zadnja revija v letu 2008, kjer sem prvič obula pete. (: Take pete, ki si jih zdaj več ne bi obula, ker so bljeki. Pa tako nizke so, da so še grše. 
Ampak, kar je tukaj in v teh dveh letih bilo najlepše, poleg hoje po modni pisti. Tudi spoznavat različne punce in se z njimi družit ter zabavat na vajah.
 S puncami smo se res super razumela, samo škoda, da smo se zdaj razpršile in se nevidimo več. Zato bi bilo super, če bi, tiste ki smo na tej sliki in tudi tiste, ki niste in ste hodile na manekenske z nami ali z mano, še kdaj vidimo in gremo na pijačo, ali kaj podobnega. Kaj pravite?


Love, Evelina

No comments:

Post a Comment