Thursday, September 13, 2012

NYFW 2013 III.

Danes pa bom zajela samo znane oblikovalce, ki so se predstavili 7. in 8.9. In to so: Rebecca Minkoff, Rag&Bone in Tommy Hilfinger – 7.9. ter Aleksander Wang in Tibi – 8.9.


Pa pokukajmo…

Rebecca Minkoff – ni moja skodelica čaja, vsaj ne ta kolekcija. Mogoče bi vzela pri prvi sliki kratke hlače, samo škoda, da so za zavezat. Potem tudi legice z izgledom kavbojk ter top na tretji sliki, to je to.



Rag&Bone – prvo sem pogledala celotno kolekcijo, pa mi ni bilo všeč. Pa sem pogledala na detajlne slike in nekaj se je najdlo: zeleno krilo, ki me spominja na tisti lak, ki dobijo, ko se posušijo takšno teksturo, pa bela torbica in nohti ter krilo pa oblikovalca (:



Tommy Hilfinger – vedno ko slišim za njega se spomnim, kaj dela v Ugandi in se spomnim, kako zelo želim imet majico, na kateri piše I PROMISE. Ampak gremo k tej kolekciji, od katere bi imela samo hlače na prvi sliki in pa bodije. Ostali so mi pa zanimivi, ampak ne za mojo postavo.


Aleksander Wang – zelo prepoznavna kolekcija in meni je všeč, nekaj novega vse te linije, zelo čudni čevlji, projekcije na oblačilih itd. Domov bi pa vzela ta top na prvi sliki (:


Tibi – oprijeto ampak preprosto. Tudi nekaj jeansa, ampak jaz vzamem kratek rumen puloverček in črno oblekico. 

All photos from style.com


Kateri od malo bolj znanih oblikovalcem pa je vam všeč?

Love, Evelina

No comments:

Post a Comment