Sunday, May 11, 2014

Selfie ali kako nastanejo dobri sebeki

Bilo je pred enim tednom ko sva skupaj s T. sedeli na zidu sredi Vrsarja. Jaz močno zagledana v dve dekleti, kako odvezujeta vozle. Potem pa pogledam proti T. in ugotovim da me je slikala.
Kraj "zločina"
Pa ji rečem, naj mi pokaže slike, v tistem pa se spogledava z popolnim neznancem. Ne polagam skoraj nič pozornosti in potem rečem T.: "Te bom jaz slikala." Vzamem telefon, želim slikat, pa opazim da nekdo hodi proti meni. Pogledam in vidim ta istega fanta, s katerim sva se pogledala v oči.
Pa me vpraša: »English?«
Jaz: »Yes.«
Takoj za tem pa: »Selfie?«
In jaz: »Ok. (: «
Mislim kako bi mu sploh lahko rekla ne (: Nastavi telefon nekje nad najinima glavama in slika. Se obrne in gre. S T. se spogledava in se nasmejiva, saj nobeni ni bilo nič jasno. Že spet jo želim fotografirat, ko pride do mene in vpraša: »Instagram?« In jaz: »Yes.« In se nasmejim. V naslednjem trenutku mi v roke potisne nek giganski telefon, malo zmedena v glavi premlevam svoj naslov, stisnem search in me ni našlo. Mi vzame telefon iz roke, se obrne in mu rečem: »Bye.« On pa niti pisknil ni. Samo zrl je v telefon in se odpravljal po poti kateri je prišel. Malo premlevava, kaj se je ravnokar zgodilo in vidiva, da se mu je mudilo na ladjo. Potem pa začnem rahlo paničarit. »Kaj če sem napisala napačen Instagram naslov. Mislim, tako pogumen je moral biti, da je prišel dvakrat do naju. Potem pa še bo kje mislil, da nisem želela napisat pravega Instagrama. Jooj in jooj, pa še slike ne bom dobila.«

Vse to je trajalo nekako celo popoldne. Dokler zvečer skoraj ne zakričim: »TTTT., dodal me je.« Čez kakšne pol ure pa: T., pa sliko je tudi objavil.« 

Ker se to res ne zgodi vsak dan, da bi do mene pristopil Američan sredi malega istrskega mesta Vrsar, vam še »pripopam« fotko.



Meni je polepšal dan. Thank you! (:

Zdaj pa še nekaj ostalih Happy fotk.





Razlaga gif-a: Želela brcnit. Pa vendar na prvi sliki izgleda kot da plešem gangnam style. 

Upam da ste se nasmejali. Ste se?
 Love, Evelina

P.S.: Če koga slučajno zanima moj Instagram. Klikni tukaj.

17 comments:

  1. Pomojem pa ti je bil Američan všeč... ali pa ti njemu ;)

    ReplyDelete
  2. Oj, ful je on lep!
    TO je pa lustna zgodbica :)
    Instagram povezuje ;)

    lp
    Svetlana od Lavender Star // BlogLovin //
    Instagram // Faceboook

    ReplyDelete
  3. hahaha sem ravno hotla napisat če si na zadnji sliki oz gifu plesala gangnam style in kmal za tem preberem že opis gifa ahahha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah, ni bilo težko ugotovit :D čeprav je bil popularen lani :P

      Delete
  4. hahaha zmaga tale zadnja., :D res zgleda kot gangam style. in to dober. :P
    sicer pa super fotke, črte ti fuul pašejo. in res super izkušnja. :D


    xoxo

    ReplyDelete
  5. Haha dober gif in sijajne fotografije! Drugače pa nepričakovane situacije so vedno najboljše (no če so seveda pozitivne!) (:

    ReplyDelete
  6. Vauuu, prva fotka, na kateri si se nekam zagledala..popolna! :) Pa luškan selfie z Američanom ;)

    ReplyDelete
  7. hehe luštna zgodbica..takšne spontanestvari so res najbolše! Drugač pa res lepe fotke na pomolu! :)

    ReplyDelete
  8. Joj a niso taki nepričakovani trenutki nekaj najlepšega :D Res je moral zbirati pogum, da je pristopil do vaju in to dvakrat :)) Mogoče se pa še kdaj kje srečata ;)
    Res čudovite fotografije, gif me je pa nasmejal..."opa Gangnam s... karate kid!" ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, mene tudi še zdaj nasmeji, ko ga poggledam :P

      Delete
  9. Lepo prebrati, da še obstajajo takšni fantje:)
    Gif-u sem se pa kar malo nasmejala, faca si:)

    ReplyDelete
  10. Hehe super gif.. Fant je bil pa res pogumen. en velik + z moje strani :)

    ReplyDelete
  11. Haha, luštna zgodbica! :)

    ReplyDelete
  12. Haha, luštna zgodba. pa sploh ne zgleda slab :P
    In lepo verižico maš :)

    ReplyDelete
  13. Instagram res povezuje! Meni osebno je ljubši od facebooka (ker za "zgodbice imam blog", za fotke pa se mi zdi bolj simpatičen).
    Lušten, predvsem pa pogumen američan ;)

    ReplyDelete