Thursday, May 29, 2014

Parfumi

Pri izbiri dišav sem kar izbirčna in vedno me jezi, ko imam takšno veliko izbiro v trgovinah s parfumi, da nikoli ne vem kaj izbrati. Poleg tega pa jih ne morem povonjat toliko kot bi si jih želela, kasneje začnem mešati vonjave, tako da sem na koncu že čisto zmedena in ne vem katerega bi kupila in potem me od sile začne še boleti glava. Vam je kaj znano? 


Zdaj sem vesela, ko imam testerje doma in se lahko odločim med 40 parfumi. In to kadarkoli želim, in kolikor časa potrebujem, za odločitev.

Pred nekaj tedni sem prejela testerje od parfumov. Počasi teden za teden sem jih vonjala in preizkušala. Resnično me je zanimalo, kakšni vonji bodo za tako smešno nizko ceno 17 €.
In morem priznat da sem prijetno presenečena. Kar nekaj se bi jih lahko pridružilo k moji kolekciji parfumov. Ravno preden sem začela pisat to objavo, se mi je en parfum malček polil po prstu in zdaj mi že cel čas diši pod nos. Poleg tega pa se je tudi tipkovnica nalezla vonja. (:


Ti parfumi so replike originalnih parfumov od Paris Hilton, Dior, Chanel, Christine Aguilere, Dolce&Gabbana, Escada, Armani itd. Čeprav po pravici meni znamka nikoli nič ne pomeni samo da je vonj tisti, ki mi ustreza. 




Tako da od danes naprej se pri meni lahko kupijo zgoraj našteti parfumi in še ostala peščica drugih. Za res smešno nizko ceno 17 € dobite 50 ml parfuma po vaši izbiri. Lahko pa se tudi dogovorimo za manjšo količino in za osebno srečanje v Mariboru, Celju in tudi na Ptuju, da sami povonjate kateri vam najbolj ustrezajo. Izbirate pa lahko med 40 ženskimi in 20 moškimi parfumi.
 

Za več informacij in naročila mi prosim pišete na email: 100lina@gmail.com
Želim vam lep dan še naprej, Evelina

2 comments:

  1. uffff, si me pa dobila. nikjer ne kompliciram toliko kot pri vonju parfuma hihi. :D

    ReplyDelete