Monday, June 16, 2014

Dekle s stilom - skozi oči opazovalke


Na tem dogodku sem bila tudi jaz. Ne kot finalistka, ampak kot obiskovalka. Povabila me je Sara (na sliki zgoraj (; ), s katero se že dolgo poznava in ki je tudi osvojila drugo mesto na tem izzivu. Prosila me je, če bi jo lahko malo pofotografirala in seveda je bil to najmanjši problem. Poleg tega pa sem vedela, da bo super ko bom tudi v živo videla katero od blogerk in mogoče tudi s katero govorila. 


Stopila sem skozi trgovino Midas in takoj videla nekatere znane, nekatere manj znane obraze. Prvo sem opazila našo modno mrho Manjo Plešnar kot voditeljico. Takoj za njo sem videla tudi Majo iz Dreamland of sky and sand, ki trenutno pridno dela v cosmopolitanovem projektu Pozor, hud job. Kasneje še Selmo, ki jo je zelo težko zgrešit. Potem je prišla še Kristina s svojo čudovito postavo in na koncu še Aleksandra. Sama sem preko blogov poznala vse zgoraj omenjene blogerke.  Samo eno finalistko, ki ne piše bloga, nisem poznala.

Najbolj sem bila presenečena, ko je k meni stopila Maja in sva začeli pogovor. Nisem mogla verjeti, da ve katera sem. Sploh ona, ko ima tako estetsko dovršen blog in polno sledilcev. Vsekakor je njena energija in pristop bil nekaj najlepšega v tistem dnevu. Hvala Maja! (: Kasneje je najin pogovor prekinilo njeno delo in moje šklocanje po fotoaparatu.
Tudi Kristina me je pozdravila, čeprav nisem 100% vedela, če resnično ve katera sem... (: Zanimiva je bila Selma, ki ni vedela kam me dati, pa mi je tako odločno segla v roko. :P
Z Aleksandro pa žal nisva prišli do stika.





Nekako sem pogrešala več druženja med blogerkami, saj se mi je zdelo da so bile kar malo sramežljive in vsekakor niti malo tekmovalne (: Vesela, da sem imela priložnost fotografirati, opazovati in spoznati/videti nekatere punce. Na koncu smo se še malo posladkali in se, sama vidno utrujena, odpravili domov.

Love, Evelina


2 comments:

  1. hehe lepotička! A veš da najprej res nisem bila sigurna, morm ti pa povedat da si v živo še lepša kot na fotkah! Aja, pa mogoče si mi na fotografijah zgledala večja :P Bi bila ful vesela, če bi imele kdaj več časa in se kje dobile na kakšni kavici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, to da nisi bila sigurna sem ti prebrala iz obraza v pičlih tistih nekaj sekundah :P Hvala ti! Ja to mi vsak reče, da po slikah mislijo da sem večja, ampak jaz sem mali bauc :P Ja to bi bilo super, če pridem kaj v Ljubljano ti pišem. Čeprav zdaj vsaj kakšna dva meseca ne.. (: Če pa boš ti kaj v Mariboru, pa tudi sporoči... (;

      Delete