Sunday, June 1, 2014

Ballet

Tako kot sem vam povedala, sem z objavami zelo zadaj. Tole so slike iz baletne predstave, ki je bila v marcu. Moja sestrična je imela nastop in vsekakor tega nisem želela zamuditi. Prav tako pa sem izkoristila priložnost, da sem se prvič preizkusila v slikanju baletne predstave. Tako nekje zadaj na balkonu, obkrožena z gledalci, iz vseh strani, sem jaz pritiskala na sprožilec čim redkeje, da gledalcev ne bi motila. Sem pa morala, ker so me srbeli prsti. (:

Balet mi v otroštvu ni bil všeč. Ravno takrat pa je gospod iz tujine po osnovnih šolah iskal deklice, da bi se priključile njegovi baletni skupini. Ker sem bila suhica in ker sem imela lepo oblikovano špičko, sem mu bila zanimiva. Vem, da me prepričeval in domov klical kar nekaj krat. Mene pa balet ni zanimal. Nikoli se mi ni zdelo, da bi bil za mene ta miren ples (: Zato sem ga zavrnila. To je bilo v prvem razredu. Ko pa je Evelinca odraščala se ji je zdel balet vedno bolj nekaj posebnega in občudovanja vrednega.

Prava paša za očke, vsi ti gibi in glasba, ki te popeljejo v čisto drug svet, kjer je popolnoma vse možno in kjer ti včasih zastane dih.

Prvo so začeli otroci, nadaljevali najstniki in se kasneje tile tudi poslovili.



Zatem so pa prišli še sodobni plesalci in kasneje še dijaki baletne šole.








Slikati baletne gibe je bilo zelo zanimivo, sploh pa ni bilo težko ker imam ritem in sem lahko predvidevala, kdaj bodo gibi izvedeni popolno. Edina težava je bila ker nisem želela preveč slikat in s tem motiti gledalce.

Kako se vam zdijo slike za prvič? Vam je balet všeč?

Love, Evelina

2 comments:

  1. Tukaj pa je nastopala tudi moja sestrična :)

    ReplyDelete
  2. Veš da sem jaz ravno začela plesati balet ravno zaradi tega gospoda :) pa tud meni sprva ples ni bil všeč, sem se konkretno izogibala klicem. Zdaj pa mi je žal da sem končala :)

    ReplyDelete