Monday, August 4, 2014

Prvi nastop v tujini

Že spet se malo javljam iz otoka sredi Atlantskega oceana. Dnevi tukaj še hitreje minevajo, saj so vsi popolnoma zapolnjeni. Sploh ne morem verjeti, da sem tukaj že več kot mesec dni. Prvič v življenju sem več kot 7 dni vstran od doma in to popolnoma sama. Dobim kar nekaj vprašanj, če me kaj daje domotožje. Pa morem po pravici povedat, da nimam domotožja. Še?
Ne vem, ali zato ker vem da se vrnem nazaj. Ali zato, ker se že od prvega dne počutim tukaj zelo domače.

Najbrž bi vam lahko povedala, kaj več.
Ko sem bila še v Sloveniji, sem že vedela, da bom 4.7. delala oziroma bolj natančneje plesala, skupaj z mojo slovensko prijateljico v enem hotelu, tukaj v Corrajelo. Tako da so že v Sloveniji potekale predpriprave, kaj bova imeli oblečeno, katera bo sestavila ples itd. Vse je potekalo preko interneta in videoposnetkov. Že takoj prve dni ko sem prišla tja, sem se začela intezivno učit plesa. V manj kot 4 dneh sem se naučila celotne koreografije, seveda pa brez dobre "učiteljice" ne bi šlo. Hvala M. (: Tako je bil pred nama prvi nastop. Bili sva vzhičeni. V sklopu svetovnega prvenstva v nogometu sva v polčasu zaplesali najin ples. Enkrat popoldan in še enkrat zvečer. Bilo je super. Ena izkušnja več in ena referenca več.

Nastale so pa tudi prve fotografije, da si lahko malo predstavljate.









 Pa še slike iz nastopa:





Vam je všeč? Bi radi videli koreografijo?

Se beremo kmalu. 

Z ljubeznijo, Evelina

10 comments: