Wednesday, August 8, 2012

Kdo sem?



Evelinamalina? Kdo je to?
Sem Evelina. Malina je moj novejši vzdevek. Pa še rima se, zato je prijetno za uho in za tipkovnico, tako lepo se napiše. Pa vsaka druga črka je samostalnik, pa prva, seveda.
Blog si želim pisat 4 leta, odkar sem začela redno spremljat vsaj 3 bloge. Tudi kadar sem zamudila sem prebrala za nazaj, tudi po mesece za nazaj. Res sem bila pridna.  In zdaj je čas, da jaz naredim korak in začnem pisat, slikat, ustvarjat, pripovedovat.  Veseli me moda, ampak ne bo govora samo o njej. Ampak o meni. To kar sem, kar rada počnem. Sproti boste zvedeli več. Upam, da se še kaj beremo.

Love, Evelina

2 comments:

  1. Lahko samo en mali dobro namerni komentar.... Pisava s katero pišeš je zelo mejhna in se jo težko bere... svetujem, da jo malce povečaš ;)

    ReplyDelete
  2. Seveda, da lahko, saj želim da se vidi to kar napišem (:
    Bom bila zdaj na to bolj pozorna. Hvala.

    ReplyDelete