Friday, August 10, 2012

Obisk


Pa sem imela obisk. Pa to ne navaden obisk. Prišli so trije moji nečaki in dve nečakinji (ena je dve leti mlajša od mene) in so/smo noreli. Potem pa je bil čas za risanke. In srečna sem, da so rekli, da bi radi gledali Tom in Jerry-ja, mislim to sem še jaz rada gledala in še. Priznam. In so gledali, in požirali premikajoče slike. Bilo so tako srčkani, da sem vzela fotoaparat in postali so moji mali modeli.

Prvo vsi štirje…


 Pa smo poklicali še Mišelo… Pa pridružila sem se še jaz. Seveda, je bilo težko naredit normalno sliko.

 Ampak je uspelo.! Teta z vsemi nečaki/njama. (: Rada jih imam.

Ker pa je pri triletniku težko doseči, da bi gledal Tom&Jerry-ja, če pa ga zanimajo avti.  Preostalo mi nič drugega, kot pa, da sva se igrala avte. Igro prikazuje video in morem priznat, zabavala sem se tudi jaz. (: Zabavno je… Kmalu tudi to več ni bilo zanimivo in potem sva pri odprti okni, na okenski polici opazovala – brumbru-je. (:

Za spomin mi pa je na ogledalu pustil to:

Love, Evelina


No comments:

Post a Comment