Sunday, August 19, 2012

Rovinj

Ko smo se ustavili še v Rovinju.

Moja prva slika ko smo prispeli v Rovinj. Prav smešno, se vidi da sem navdušena nad arhitekturo.

Lahko bi imeli kamin zunaj in noter (:

Lušna gostilnica, z veseljem bi sedela na tleh. Če bi šla sama, bi šla na pijačo sem.! Naslednjič grem "sama". (:
Šli smo pa na pijačo sem. Je res, da je bilo več ljudi, ampak vseeno gostilna kot vsaka druga.

Vidite dva balončka.? Jaz sem ju. Vidite oblike okne.? Jaz sem jo.

Le kaj je bilo tako zanimivega, na drugi strani?

Cerkev sv. Eufemije - pogooglala.


Polkne. Rjava v levem kotu, bi mogla bit odprta. -.-

Po Rovinju so strme ulice polne gladkih kamnov, jaz pa sem imela pete. Ampak potem sem se sezula in hodila peš. Tu pa sem se ravno obuvala.




Love, Evelina

2 comments:

  1. Jaz sem enkrat tudi obula pete, ko smo šli v MB, nikoli več :D

    Super blog. xoxo, Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja Nina po MB-u res ni fajn v petah, v centru same granitne kocke. :D
      Hvala, še enkrat (:

      Delete