Monday, August 27, 2012

Vikend


Pa sem nazaj. Bila sem že včeraj, ampak nisem imela moči, da bi napisala, kje sem bila in kaj sem delala.
Torej delala sem kot stilistka in »nadzorovala« skupinico modelov, ki so imeli dvodnevno slikanje v Pišečah v vili Silva Marija. Lepa vila z bazenom, lepi apartmaji ter prijazni ljudje.

Pišece? Kje je to? Natanko tam, kjer je A.

Bila sem že drugič. Tako da smo bili že stalna ekipa, samo modeli so se zamenjali. Zdaj sta se nam pridružila še črn in sivi muc. Cel čas sta samo spala. (: 


In zdaj vas najbrž zanima, zakaj se nisem mogla naspat. V sobi sem bila z eno od modelov in sva se pogovarjali do 3.20 ponoči. Zjutraj pa smo se že mogli vstat ob 6h. Ampak ni nama bilo žal. Niti malo. Super je bilo (: Zato je v nedeljo najbrž bil dež, tako kot sem napovedala.

Moje delovno mesto za dva dni.

Moja soba, ki sem jo delila z še dvema puncama.


Kje ste pa vi preživeli vikend, ali kaj ste počeli?


Love, Evelina


1 comment: