Sunday, February 17, 2013

London: Day 1



Bil je maj in bil je dan, ko sem ne samo prvič vstopila v London, ampak tudi na letalo.
Ugotovila sem da vzletavanje, let in pristanek ni nič kaj hudega. Bilo je super bit nad oblaki in imeti pod seboj celo srednjo Evropo. Kasneje pa pristanek na letališču London Stansted, ki je severovzhodno od središča Londona in veliko večje kot tisto v Ljubljani. Počakali na prtljago in se počasi napotili proti avtobusu. Naš hotel Jurys Inn, je bil kar 40 minut oddaljen z podzemno železnico do središča Londona (:.Namesto proti hotelu smo se zdaj odpeljali kar z avtobusom naprej, da smo imeli še panoramski razgled po Londonu. Tako smo sedeli v avtobusu in poslušali vodičko. Ter zavzeto poslušali in slikali ampak še zdaj nismo točno dojeli, da smo resnično v Londonu. 

 

Kasneje smo se ustavili, pogledali in poslikali katedralo sv. Petra, ki je stolna cerkev londonske škofije s kupolo, ki se dviga 11 metrov visoko ter na katero se lahko za čudovit razgled nad mesto tudi povzpneš. V tej katedrali sta se poročila princ Charles in princesa Diana. Naredil pa jo je arhitekt Sir Christopher Wren.


Nato pa nas je pot vodila naravnost v naš Jurys Inn, to je ogromni lep hotel blizu letališča. Z udobnimi posteljami in z lepim razgledom na del narave, kjer so se ležerno pasli konji. Čisto nasprotje te delne narave pa je bil nekakšen hrup vsakih nekaj minut, ko so nizko vzletela letala  Vendar me to kljub temu ni motilo, saj smo dejansko v hotel šli samo spat. In ko smo od celodnevne hoje prišli v hotel, sem videla samo posteljo, letal pa v trenutku sploh več nisem slišala. 

 
 Love, Evelina 



9 comments:

  1. Oooo London je super! Tam sem bila 14 dni in med drugim ogledi, predstavami, raztavami itd. tudi obiskovala šolo na Greenwichu...pa da o shoppingu sploh ne govorim >.< Ampak tudi 14 dni se mi je zdelo premalo, bo že res kar pravijo:'If you're tired of London you're tired of life' (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, 14 dni je pa že lepa številka, ampak ti verjamem, da je bilo premalo. Jaz sem bila samo 4 dni. Ravno toliko da sem se navadila in potem domov. Torej midve nisva utrujeni od življenja :P

      Delete
  2. Ooo London, žal sem bila tam samo pol dneva, ker je bil vmesni postanek, ko smo šli na Irsko. Ampak če bo vse po sreči bom šla živet v London za 3 mesece in po vsej verjetnosti spravila moj račun na ničlo. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, kaj to z izmenjavo? Ali kako drugače? Verjamem, da se ti bo to zgodilo :P

      Delete
    2. Ja na prakso :) Danes oddam prijavnico ;)

      Delete
    3. Waaa, jaz ti zavidam.. Previdno oddaj prijavnico (:

      Delete
  3. zdj si mi pa lušte po Londonu nrdila. :)

    ReplyDelete