Sunday, February 3, 2013

Pust

Glasba izbrana, pustne koreografije narejene in otroci, ki jih učim vso zadevo obvladajo. Ko vprašam celo skupino, kaj bodo za pusta, že vsi vedo in mi drug čez drugega veselo govorijo, kako bodo princeske, vile, miške, vitezi itd. Potem pa vprašanje, kaj bom pa jaz? Nevem.

Predlani sem bila klovn, ker sem morala bit. (:


Lani pa sem bila miška.

Kaj pa letos? To izbiranje je vedno težko.
Upam, da jutri najdem kaj primernega.

Kaj pa boš ti?
Predlogi dobrodošli (;

Love, Evelina

6 comments:

  1. It's my day off :P Ne sj ne, verjetno zombi :) Druga opcija je Joker ali strašen klovn.
    Lepa miška si bla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu ti boš strašna. Jaz pa bom/želim/morem/nekako boljše, da sem nekaj cute, da ne bom kakšnega otroka vstrašla :P Miška se ti zahvaljuje (:

      Delete
  2. Miška, js sm bla pa mačka lani in bom verjetno tudi letos :D Pazi da te ne dobim ;)) Sem se pa to zadnji dan odločla in sem si ušesa kar sama nardila, pa na eno staro krilo rep zašila in je blo :) Največje veselje mi je, da si sam nardiš kostum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, mislim da bom jaz letos mačka :P Tak da boma prijateljici :P Ali pa zajkla.. Nevem še :P Uuu, lahko nam pokažeš, me prav zanima kako je izgledalo. Meni pa se ne ljubi delat. Edino če bi res kako hudo idejo dobila.. (:

      Delete
    2. hehe, lepo prijateljica mačka :D Js sm se na soboto popoldne odločila kaj bom, trgovine so bile pa že zaprte ;) Bom objavila kakšno slikco :))

      Delete
    3. In res bom mačka.. Ni mi preostalo drugega :P.. Zajček je zgledal preveč playboy stil :D

      Delete