Tuesday, September 3, 2013

Pistachio

Kdo nima rad pistacij? Mislim da ne poznam človeka, ki jih ne mara. Če je kdo, se lahko z veseljem oglasi da bom nekoga poznala. (:
Nekaj pistacijevega za danes:



Imam občutek, da mi podlaki niso všeč, vendar morem poizkusit še kakšnega. Pri nanašanju laka, mi tako zaustavlja barvo in tako ga ne morem lepo nanest na kotičkih nohta. Se to dogaja še kateri?


Lak za nohte MUA Pistachio Ice Cream. Že spet lepe pastelne barve. Na FBu pa si lahko preberete, kakšne težave sem z njim imela že včeraj (:

Love, Evelina

28 comments:

  1. Jaz ne mara pistacij :D Mi je pa sladoled lepe barve.. ni pa dobrega okusa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimivo :P čeprav se sladoled ne more primerjat z pravimi pistacijami. :D

      Delete
  2. Obožujem pistacije, vse dokler ne pridem do pistacijevega sladoleda. Ta pa je zelo zanič, vsaj za moj okus.
    Pa super barva, s pastelno barvo itak ne moreš zgrešiti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se lahko strinjam. Ampak od sladoelda jem vse.. Razen kakšnega kupljenega v embalaži, ko je kr nekaj. To je res ja.. :D

      Delete
  3. Mmm, jaz jih tudi imam rada! :) lep lak!

    ReplyDelete
  4. lep lakec :D pistacijev sladoled pa še nism probala :D

    ReplyDelete
  5. Meni je ta podlak super in nimam nobenih težav z nanašanjem barvnega laka. Drugače pa zelo lep lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vem, daj ga veliko punc hvali, zdaj samo ne vem, ali premalo časa pustim da se posuši ali pa mi enostavno ne ustreza.. (: Bom še ugotovila.

      Delete
  6. Tega podlaka še nisem imela, mi je pa super Nourish me od Essie in Dependov Panthenol strengthener. Imam pa tudi tale lak in mi je barva krasna, samo moti me, ker se začne že drugi dan luščiti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanja hvala za idejo, bom še Dependovega poizkusila. Moj drugi dan bo jutri. Pa da vidim, kako dolgo se bo mene držal :D

      Delete
  7. Pistacije so super! Pistacijev sladoled je pa res obupen tudi za moje brbončice. :D

    Mi je pa tale lak zelo všeč. Jaz se še nisem odločila, če so mi všeč barvni nohti na meni ali ne. Najraje imam naravne ali pa odtenke rdeče. Preveč me moti, če se potem ne ujemajo z outfitom, pa tudi težave imam z nanašanjem. Če za lak ne odštejem nekaj evrov več se noče nikakor lepo namazat, pa še dražji včasih nočejo sodelovati z mano. Ko pa si že dokaj uspešno namažem, me moti vsako malo odstopanje in tiste male napakice in gre potem slej ali prej vse dol. :D

    Na koncu je torej najboljša izbira zame prozoren lak, barvne pa občudujem na drugih. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem bila na začetku na istem, kakšni kožni in rdeči, kasneje sem začela še z črnimi. Ker sem imela iste težave, da se outfit ne bi ujemal.. Sem pa črno in rdečo največ nosila. Pa črna tako ali tako povsod paše. No zdaj pa eksperimentiram, saj sem prej tudi samo zdaj še bolj... Vseeno pa še grem kam ven se trudim da se ujemajo nohti z outfitom, ker je res grdo, ko se ne..
      Jaz pa se pri kakšni napakici tolažm, da se na daleč ne vidi :D

      Delete
  8. tudi jaz obožujem pistacije :) Najraje jih jem, ko jih nekdo olupi zame, haha :) No, mogoče je to dobro, da je treba lupit, ker potem ne pojem cele vrečke :) hehe...

    Lep lakec. Mogoče ne pustiš dovolj časa, da se posuši podlak. Jaz sicer s tem nisem imela nobenih problemov. Zdaj imam pa Essie nourish me podlak in je super (je bolj gladek kot za essence, ki je za moje pojme bolj mat).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni pa je fajn lupat, sploh pa še se lepo... Ker to tudi pri meni pomeni, da nea tako hitro jem :D

      Hvala. Čist možno, saj bom kmalu še enkrat poizkusila, da bom vidla.. Ja saj vem ta essie nourish vsi hvalijo :D

      Delete
  9. aaaah, pistacija je pa ja super :-)
    Lep lak :-)

    ReplyDelete
  10. Še ena, ki ne mara pistacij. :D Nikakor se ne morem pripraviti, da bi jih jedla. Fuj. :D

    Je pa super barva, top v bistvu. :) Like it. :D In en problem: tudi jaz en morem lepo nanesti v kotičkih. si zmeraj pomagam z zobotrebcem, ki je ovit v vato in namočen v odstranjevalec laka za nohte. :) S tem se da vse urediti.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimivo.. :D Kako to? Prav smešno je to. Pa si jih že kdaj poizkusila?
      Pa to samo ko imaš podlak gor ali vedno tudi brez podlaka? Ker jaz imam takšne težave samo ko imam podlak namazan.

      Delete
  11. Jaz pa ne vem, če jih maram ali ne, ker jih nisem še nikoli poskusila!:D
    Lak pa je res zelo lepe barve.

    ReplyDelete
  12. Barva tega laka je res krasna. Ampak priznam, da pistacije še nisem jedla, pa ne vem, zakaj. Kar se tiče podlaka, jaz s tem nisem bila zadovoljna, ker mi je povzročal mehurčke, ti pa imaš po moje probleme z njim, ker ni dovolj suh pred nanosom barvnega laka. Koliko časa po nanosu podlaka pa naneseš barvni lak? Ker drugače se meni z nobenim podlakom so sedaj ni zgodilo nič podobnega, edino v primeru, če podlak ni bil dovolj suh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevem, kako dolgo po nanosu.. V takem času, da sem se nohta lahko prijela pa nič ni bilo.. Bom, pa naslednjič počakala dlje in bom videla..

      Delete
  13. Krasen odtenek! In ja, tudi jaz obožujem pistacije :)

    ReplyDelete