Friday, September 27, 2013

Od začetka do konca

Preden sem začela pisat lasten blog. Sem nekaj let pred tem prebirala tuje modne bloge. Predvsem Chiaro Ferragni, Andy Torres, Rumi Neely in Denni Elias. Spomnim se kako sem bila navdušena nad Andy in Chiaro. Njuna bloga sem prebrala od začetka do konca in tega ni bilo malo. Porabila sem veliko ur. Ampak zaradi njiju sem dobila veliko inspiracije in zagona.
Potem pa sem se nekega dne zamislila: "Ali bodo kdaj tudi moj blog brali od začetka do konca? Čisto vse?" V mislih mi je odmeval odgovor ne, saj sta onidve svetovno znani blogerki.

Potem pa me v petek preseneti:
L. (upam, da se prepoznaš (: ): "Evelina, morem ti povedat, da sem prebrala tvoj blog od začetka in konca in da sem res navdušena. Res je dober."
Jaz (presenečena): "Kaj res čisto celega?"
L.: Ja.! Zelo mi je všeč.
Jaz (če vedno pod močnimi vtisi): Hvala (:


Potem pa nekaj dni za tem, še nekdo, ki ga sploh nisem poznala, prizna da moj blog prebira od začetka do konca. Kaaaj? Ne me hecat, sem si prvo mislila. Ampak bilo je res.
Kar lahko še samo dodam je to, da si nikoli nisem mislila, da bo se to kdaj zgodilo. Da sem vesela za takšno iskrenost in prijaznost. Cenim to. Zelo cenim! Se pa zahvaljujem prav vsem, ki me podpirate, kaj lepega napišete in me berete.

P.S. Saj verjamem, da vas to ne zanima. Ampak morala sem se javno zahvalit in zabeležit to stvar. Saj veste mene malenkosti delajo "živo" (:
 

Love, Evelina

22 comments:

  1. Vedno, ko zasledim zanimiv blog, si vzamem res ogromno časa in ga preberem on začetka do konca. In tudi tvojega sem prebrala celega, čeprav ga ne spremljam dolgo časa. To ti lahko da potrditev, da si dobra blogerka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adijoo :O Zdaj sem pa res presenečena. Hvala še tebi.. Eni res znate polepšat trenutke.. Bom pa ti tudi jaz povedala, da sem tvojega tudi vsaj polovico če ne kje več prebrala. Ker so me ene teme prav malo mikale in pol sem si vzela čas. No, saj si za vsak nov zanimiv blog vzamem čas. Ker potem se mi zdi da začnem osebo spoznavat in to mi je zanimivo..

      Delete
    2. Ooo najlepša hvala tudi tebi! :) To, da slišiš od blogerke, da ji je blog všeč, je nekaj najlepšega! :)

      Delete
    3. S tem se pa res zelo strinjam (:

      Delete
  2. očitno je moj prvi komentar izpuhtel v nebo. Kar sem hotla povedat je to da je super da si se takole navdušla za bloganje in da si super blogerka. vsaka tvoja objava je nekaj posebnega in edinstvenega. Tvoje razmišljanje, način pisanja in fotografije so res super. In vsakič rada preberem novo objavo. Mislim da sem tudi sama že pregledala vse tvoje objave ker ponavadi ko mi je kak blog všeč se res poglobim vanj in pregledam vsako objavo. Ni mi žal da ti sledim ker si res super. Tako da glede na to da sem v času študija v mariboru upam da te kdaj srečam in ti polepšam dan s tem da ti povem kako kul blog imaš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarah, solze imam v očeh. Pa brez zajebancije.. Hvala ti res iz srca.. Vsekakor se lahko dobima. Dejansko komaj čakam. Nujno povej ko boš imela čas. (: Ti pa si čudovita oseba in to ne govorim za to ker bereš moj blog. Ampak za to, ker je to kar si meni napisala nekaj najlepšega kar se sploh lahko napisati da in ker za to moreš bit iskren, pogumen pa tudi samo zadosten v dobrem smislu. (:

      Delete
  3. Res lepo, meni je tudi tvoj blog všeč. Že tako imam en tak respect proti lifestyle blogerkam, ker jaz sploh ne vem, o čem bi pisala. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, hvala. Ja včasih je res tako kar malo za lase privlečeno. Pa tudi moreš gledat da ne bo preveč osebno itd. Ampak gre..

      Delete
  4. Waw, kok super :)

    Men bi se isto zmešalo :D Pred nekaj meseci me je neka punca na koncertu od Axwella pocukala za rokav in mi rekla "a si ti viva la vida, carka si" :D

    ja, kar dober občutek :)

    še več takih ti želim :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa, to pa res mora bit noro. Ploskam in pozdravljam vse tiste, ki si upajo pocukat za rokav in vprašat in takole v obraz povedat. Carji ste! :D

      Delete
  5. Zame osebno si top bloggerka, ker si ful dostopna, pristna..res imam občutek, da si tukaj gor taka kot v resnici (pa čeprav te ne poznam izven blogerskega prostora), prijetna, skromna...predvsem to zadnje mi je ful všeč...ker s tem se lahko identificiram, ker tako kot tebi, tudi meni pomeni vsaka iskrena pohvala...res te lahko začutim glede tega in želim ti samo vse dobro, ker si tako super punca in si zaslužiš to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neja.! Enostavno ne vem kaj naj rečem. Eden izmed najlepših in iskrenih komentarjev. Prav vsi potrebujejo takšne komplimente in prav vsi bi si jih ob prijetju le teh morali prilepit na zid. Jih prebrati in ostati takšni. Ne znam si predstavljat, da bi morala igrati dve vlogi eno v real lifu, drugega pa blog life. Berejo me brat, pa njegova pa teta včasih itd. In če ne bi bila enaka izven blogerske atmosfere bi najbrž videli da to nisem jaz in da furam neko drugo vlogo in najbrž me ne bi brali.. Že zato ostajam pristna in tudi zato ker sem hudičevo slaba igralka (: Paše slabo bi se ob tem počutila.. Hvala še enkrat.

      Delete
  6. Je lepo, če tvoj trud nekdo ceni, ja :) Dobro delaj še naprej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, se strinjam. Ajda tudi tvoj trud cenimo (: Hvala in enako!

      Delete
  7. jaaaa se strinjam. nekateri blogi so res super, tako da jih moraš brati od začetka do konca. če bi kdo prebral mojega, in ker je ogromno objav, bi bila verjetno šokirana. _:D Drugače pa super seveda. Je res krasen občutek, ko ti nekdo reče, uau ti si pa tista z onega bloga. :D zakon občutek.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jaz morem že zaradi tega, ker se mi zdi da osebno na tak način spoznavam. To pa je tako luštno.. 100 ludi 100 čudi.. 100 blogov - 100 različnih ljudi, karakterjev,, mnenj.. Se strinjam.! (:

      Delete
  8. Veš Evelina, mislim da marsikdo (in verjamem, da je teh veliko, med njimi tudi jaz) prebere vsako objavo, ki jo napišeš, čeprav se ne oglasi vedno s komentarjem. Ko prvič najdem kak nov blog, ki mi je zanimiv, ga preberem v celoti, pa čeprav to včasih vzame nekaj ur. In tudi tvoj ni bil izjema.

    Le tako naprej! Super si:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vanja, hvala. To mi resnično pomeni veliko... Sem ostala kar malo brez besed.. (:

      Delete
  9. Se popolnoma strinjam z vsemi komentarji zgoraj in tudi jaz te redno prebiram, res lahko rečem da se vidi da pišeš s srcem (: keep doing it, you're doing it right! xoxo

    ReplyDelete
  10. Da se še jaz oglasim. Kot sem že zadnjič omenil, sem na tvoj blog prvič prišel pogledat, po tvojem prvem komentarju na mojem blogu. Po eni strani si ne morem iz svoje kože, po drugi pa čekiram, kakšni so obiskovalci mojega bloga. Tako, da sem tudi jaz takrat prebral celoten tvoj blog. Sedaj ti redno sledim, ker res dobro pišeš, komentiram pa le takrat, ko imam kaj za napisat. Uspešno bloganje še naprej.

    ReplyDelete
  11. Še meni so vsi tej komentarji polepšali dan, pa čeprav so namenjeni tebi. Res je lepo prebrat iskrene komentarje, še posebej zato, ker veš, da so si ljudje vzeli čas in prebrali objavo / objave, nato so si vzeli še dodaten trenutek zate in ti napisali komentar. Zaradi tega si potem tudi jaz vzamem čas in skoraj vedno odpišem, ker blogi brez odgovorov avtorja se mi zdijo pa res brezosebni. Evelina, vsi komentarji so na mestu in veš da super pišeš, kar tako naprej! Jaz / mi te radi beremo! :))
    aja, ko mi je kdo napisal, da je prebral ves moj blog sem bila tudi kar šokirana, ker se je že ogromno enih objav nabralo in so med njimi tudi take, ki so čisto mimo ;) to da bi me pa kdo pocukal za rokav, bi mi bilo pa pomojem čisto nerodno :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala res vsem za takšne komentarje.
      Maja ob tvojem sem dobila solzne oči, ampak naj poudarim da sem zelo čustvena oseba. (: Hvala za vsako prijazno napisano besedo.
      To z nerodnostjo pa te razumem, me je enkrat ena prodajalka zasačla. Res mi je bilo nerodno..

      Delete