Tuesday, September 24, 2013

Letni čas mojega rojstva


Sem nazaj po zelo dolgem času. Čisto malo sem bila brez inspiracije, tudi malo brez volje, saj me je zgrabil še prehlad in potem sem se odločila, da si vzamem dopust. Čeprav sem zmes delala marsikaj. Gledala sem serije, se cartala s posteljo, zmes še hodila delat in na seminar. Tam sem pa plesala, da me še danes vse mišice bolijo in to je najboljša bolečina. Bil pa je ples na stolih, si predstavljate. Kar še bi! (:

Zmes pa sem napisala tudi članek, sem bila kar pridna, ne?

"Pa je Maja rekla: » Evelina, napiši nekaj na temo jesen.«
Sem si mislila pri sebi: »Tale bo pa težka.«
Kaj naj pišem? O novih jesenskih trendih pri jesenski garderobi?
Ali o ličilih, ki so primerne za jesenske dni? O barvah nohtov, ki se skladajo na tematiko jesen?

Ampak kaj naj o tem pišem če ne spremljam trendov, če se ne ličim drugače za jesen in ko so barve mojih nohtov v jeseni lahko tudi zelo svetle in pastelne.

Zato bom pisala o tem, kar najbolje znam." 

Več lahko preberete TUKAJ.

Jesen bo pestra. Čutim. Z nekaj padci in vzponi. Mi je danes v kitajskem piškotku sreče pisalo: Everything you are going to do will be successful. Jaz jim verjamem! (;

Love, Evelina

23 comments:

  1. Jaz se tudi že čisto malo veselim jeseni. Čeprav sem totalno poletna oseba. Ampak mi je zelo všeč narava v jesenskem času in sprehodi v njej. Upam samo, da bo še veliko sončka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz mam tudi raje poletje.. Ampak tudi jesen ni tako napačna :P Držim tudi jaz pesti za sončka..

      Delete
  2. ooo nisi edina, ki se veseli jeseni. :D noro dobro napisano, sem se prav zamislila. in jeseni znajo biti prav azres čarobne. kmalu, že kmalu bo moj 21 bday.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu Nina ti sploh ne izgledaš,d a boš stara toliko (: Kdaj pa imaš rojstni dan?

      Delete
  3. Super si napisala <3

    ReplyDelete
  4. Jaz sem tudi jesenski otrok :) In imam rada jesen. Listje, ki tako pridno spreminja barve, pa potem hoja po suhem listju. Tudi jesenske meglice so prav čarobne in samo jeseni greš lahko na hrib in ne vidiš v dolino, ker jo prekriva odeja megle. Saj preklinjam jesenska jutra, ko je nad Ljubljano pokrov megle, ampak zato pa je toliko lepše, ko končno posije sonce in se naredi krasen dan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno tako kot si napisala. Se vidi da imava obedve radi meglice, že takrat na tvojih slikah, so bile za dol past (:

      Delete
  5. Kje pa si dobila kitajski piškotek? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Lidlu so imeli azijsko ponudbo in sem si kupila. Pokažem kako vse skupaj zgleda na fb strani Evelinamalina. (: Tako res lepo narejeno.

      Delete
  6. Že res da mi je poletje najboljši letni čas, ampak mi je pa zato jesen najlepši letni čas ^_^ Je pa prav tako to letni čas mojega rojstva. Wuhu vsi mi jesenci :P haha
    In seveda odlično si napisala! (:

    ReplyDelete
  7. zelo všečno! CUTE!

    hvala za komentar :)

    sanyagrohar.blogspot.com

    xxx

    ReplyDelete
  8. Super napisano. Itak pa sem že enkrat komentiral, da dobro pišeš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. To je zame, da dobro pišem, ena izmed tako častnih pohval, ker je redka. (:

      Delete
  9. Meni je v jeseni najlepša stvar ruj v vseh tistih čudovitih barvah in všeč so mi sončni jesenski dnevi, ko se sprehajaš in listje odpada z dreves, kot pozimi sneg :)

    ReplyDelete
  10. Super si napisala! :) Meni je tudi pisala Maja z Moia.si in mislim, da se bom tudi jaz pridružila :D

    ReplyDelete
  11. Še ena jesenska se pridružuje! Čeprav je to sezona prehladov in dežja, je lepa, še posebej, ker takrat praznujemo :) Letos je bil moj enaindvajseti, ne morem verjet!

    Odpri kak piškotek še zame :)

    Martina

    ReplyDelete
  12. Kako si luštna na fotki! :) Jaz se ponavadi odločam med pomladjo in jesenjo, ampak na koncu jesen vedno prevlada :) Ima nek čar ♥

    ReplyDelete