Thursday, September 19, 2013

Tudi na Moia.in

  
www.moia.in je ženski spletni portal, ki omogoča pregled in izbor aktualne ponudbe ter zanimivosti in trende!

Zelo luštna stran, lepega dizajna in dobre vsebina. Brez tračev in slabih novic in točno to imam rada. Zato sem bila vesela, ko me je Maja povabilo, da bi tu pa tam napisala kakšen članek.
V prvem članku sem pisala o klobučkih, ki jih imam zelo rada.  
Potem pa sem se odločila, da se bom predstavila v kategoriji mladih blogerk. Tako lahko moje predstavitveno besedilo najdete tukaj. Kjer lahko preberete o meni, kar še mogoče niste vedeli. Tam bom občasno delila, kakšno svojo objavo. Vsekakor pa tudi prebirala članke ostalih. (:

Hvala Maja.

Love, Evelina


8 comments:

  1. tudi sama sem za to stran že napisala članek, kakšne dva meseca nazaj. Me pa zanima, kako se pridružiš tem mladim blogerjem? drugače pa super da si postala del moia.in. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, mislim celo da sem ga prebrala (: Samo je že res nekaj časa nazaj, tako da se ne spomnim točno... Pogovori se z Majo (:

      Delete
  2. Tudi jaz sem že dobil povabilo, pa sem se odločil, da se "še" ne bom pridružil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vem, da nas je kar veliko dobilo, saj je novejša stran in rabi nekakšen zagon. (: Slovenskih blogerjev je kar veliko in lahko bi se zgodilo, da me Maja ne bi povabila. Ampak me je in to mi veliko pomeni. (:

      Delete
  3. Lepa ideja samo stran mi pa nekako ne sede. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakorkomu. Še sreča, da imamo različne okuse (:

      Delete