Tuesday, September 10, 2013

Korenčkov prigrizek

Še ne dolgo nazaj nisem marala zelenjave. Cvetače, brstičnega ohrovta, brokolija niti povohat nisem mogla. Korenček pa sem tu pa tam malo piknila. 

Zdaj pa si je nezelenjavna Evelina naredila korenčkov prigrizek. Zakaj bi  brskala po čipsu, smokijih in sladkarijah, če lahko sladko in slano ter zdravo zaužijem kar iz vrta (če ga imate seveda).

1. Korenček sem seveda prvo umila, olupala in narezala na tanke lističe.


2. Potem sem namazala z ekstra deviškim olivnim oljem, soljo in malo vegete.


3. Potem sem pekla 12 minut, na 200 stopinj (lahko tudi več).


4. Uživala ob hrustljavih korenčkih. Čeprav priznam, da niso bili tako hrustljavi, ko sem si mislila. Mogoče sem dodala preveč olivnega olja. Ampak za prvič je dobro, naslednjič bo še boljše in naj uradno povem: "Evelina je korenček." (:

Ste že probali kaj podobnega? Kako se vam zdi? Bi poizkusili? Tisti, ki ste malo več v kuhinji kot jaz, mogoče veste rešitev, da bi bili bolj hrustljavi? Ali sem kar zadela v polno, da je kriva prevelika količina olja?


Love, Evelina

14 comments:

  1. Po moje bi lahko blo olje krivo, verjetno pa bi ga mogla še bolj na tanko narezat, kar bi blo lažje, če bi nnpr. ga z ribežem na kolute naribala.

    Drgač pa meni tak tudi super zgleda, je bi pač še sočen zraven ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anita. Ja saj tako res ni bilo slabo, samo bi še enkrat naredila bolj hrustljavo. Ker drugače raje surovo jem :D

      Delete
  2. Sama imam sadje in zelenjavo najraj sveže,surovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. verjamem, saj je tudi najbolj zdrava. Ampak jaz pa še rada eksperimentiram :D

      Delete
  3. 1x sem že brala o tem prigrizku, vendar ga še nikoli nisem pripravila :-)
    Nekako me ne pritegne ... ups

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saj verjamem, mene tudi ni takoj. Ampak je potem prišel za mano in potem me je pritegnil :D

      Delete
  4. Tudi jaz velikokrat naredim to, saj mam korenček zelo rada. Zadnjič sem poizkusila tako tudi z rdečo peso- sem jo narezala na kolute in dala pečt. Moje mnenje: korenček je boljši! :)
    Največkrat naredim na peki papirju da se mi ne sprime in ne dam nič olja. Če pa peki papirja nimam pri roki, pa dam zelo zelo malo olivnega olja, samo toliko, da se ne sprime na pekač. :)
    Mislim, da če bi jih pekla malo več kot 12 minut, da bi bili bolj hrustljavi :)


    http://zivljenjesimpl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu rdeče pese pa jaz ne bi. Mi ne deluje okusno in ti prav verjamem da je korenček boljši. Sem pa že jedla nekaj podobnega z bučkami. Mmmm. božansko (:
      Hvala za te informacije. Za naslednjič več - mičkeno olja, pa malo dlje.
      Samo potem pa se mi zdi da se mi bodo zažgali. Kaj dam na nižjo temperaturo? Kako imaš ti? KOliko časa in koliko stopinj?

      Delete
    2. Jaa, bučke so tudi super :)
      Jaz pečem pri 220°C približno 15 minut. Je pa vse odvisno od tega, kakšno pečico imaš. Do sedaj sem pekla že v več kot treh različnih pečicah, in vsaka drugače deluje. Moraš gledati v pečico, kdaj korenček počasi dobi barvo. Pazit moraš tudi to, da je pečica že dovolj ogreta, ko postaviš vanjo pekač.
      Aja, pa tako kot je rekla Anita zgoraj, mogla bi bolj na tanko narezat. Eni to delajo kar z lupilnikom za krompir, sama pa se potrudim z navadnim nožem. Potem pa še s papirnato servieto popivnam malo soka, da se lažje in hitreje zapeče. Zažgejo se ti pa tam, kjer je korenček tanjši, tako da se potrudi narezat čimbolj enakomerno debele rezine :)

      Delete
    3. Oooo super. Res hvala za tole. Ti nasveti so zelo v pomoč. Ker ve da bodo naslednjič točno taki kot sem si jih želela. (:

      Delete
    4. Ni problema. Upam da ti bo uspelo! ;)

      Delete
  5. Če želiš hrustljav korenček, ga ne smeš narezati tako natanko. Jaz ga pustim kar celega. Zunanji del postane malo mehkejši, notranji del pa je še vedno "al dente".

    Peso pa tudi jaz pečem v pečici in je odlična. Peči jo moraš v "škrniclju" skupaj z malo balzamičnega kisa, soli, popra in nekaj vejic timijana. Da bo lažje bom enkrat spisal eno objavo na to temo na blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu super še več informacij. (: Hvala in z objavo na dan...

      Delete
  6. V bistvu je odvisno tudi od pečice. Recimo naša pečica ima dosti funkcij in še kar nisem ugotovila, kako naj naredim "pomfri" iz sladkega krompirja. :D
    Drugače pa imam rada koren in vso zelenjavo (kdo bi si mislil :D), pa tale tvoj recept sem tudi že nekajkrat probala in mi je odličen. :)

    ReplyDelete