Wednesday, September 4, 2013

Q&A





Z vami, skupaj z Evelinomalino, sem že več kot eno leto. V tem letu ste me lahko spoznali, saj v objave vnašam veliko sebe. Vendar samo toliko kot sem vam zaupala. Danes pa vam dam možnost, da me vi vprašate karkoli, kar vas zanima o meni.

Ker že imam kar nekaj časa namen naredit novo rubliko: Nekaj o sebi. Bom to v prihodnosti tudi uresničila in vam tam na vsa (primerna) vprašanja tudi odgovorila. Glede nato da nimam ask-a, je to res edinstvena priložnost (:

 Zdaj pa kar pogumno z vprašanji na dan?

Love, Evelina

2 comments:

  1. Če ne bi bila manekenka, kaj bi želela biti, tudi če za to v realnem svetu nimaš talenta? In kakšen talent še imaš, ki bi ga lahko izkoristila, če ne bi več iz nekega neznanega razloga bila v svetu manekenstva?lp :P

    ReplyDelete
  2. Kako sploh zgleda tvoja sluzba? Pac vemo da si manekenka ampak tko ce lahko opises mal kako vse skupi zgleda ta job :) a mas vsak dan al ne pa kok casa delas pa ce se lahko prezivis s tem pa kaj misls glede na prihodnost....pac vsi vemo d nebos manekenka do 50ga leta (verjetno no)....

    ReplyDelete