Friday, March 15, 2013

Without make up

Punce si upate iti iz hiše brez make upa?

Jaz si. Tako ali tako se nmažen minimalno. Večinoma samo korektor, puder in črn tuš. Če imam čas, pa na usta dodam šminko ali balzam in poudarim ličnice. Če pa res imam ogromno časa, kar je redko, pa dodam še senčila, Saj zdaj se malo popravljam in se večkrat igram z barvami na vekah.
Zdaj se boste vprašali, kaj pa maskara? Nimam je rada, čeprav vem da bi mi podaljšale moje, že tako dolge trpalnice in jih tudi poudarila. Ampak edini problem pri maskarah imam, čiščenje le teh dol. Dolgotrajen postopek (: Seveda pa tudi maskaro uporabljam, ko vem da se mi bo jo dalo očistit.

Kaj pa popolnoma brez vsega? Seveda, večinoma manekenke tako ali tako prihajamo na revije brez makeupa, tako da mi to res ni problem. Poleg tega pa še všeč mi je, ko me ljudje vidijo brez vsega. Ker če smo preveč navajeni na neko punco, da je vedno namazana in ko jo kasneje vidimo brez makeupa, se je prestrašimo ali huje sploh ne prepoznamo.
Zato fantje pozor, make up vara vaše očke (:

Jaz brez makeupa, ravno ko sem si umila lase:



P.S. Brez podočnjakov mi redko uspe. (:

Love, Evelina



24 comments:

  1. men se pa nikol ne da veliko ukvarjat z makeupom:D Barvica, maskara pa je :D
    Čist super zgledaš brez makeupa, velika večina punc, po mojem mnenju veliko bolje izgleda brez usega, kot pa s pudrasto "fasado" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala in imaš prav tudi jaz nimam rada pudraste fasade. (:

      Delete
  2. ful si lepa brez makeupa. :))
    meni ni problem it ven brez makeupa, edino za v šolo ga pa moram imeti. :)
    maskara + eyeliner. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. Samo odvisno je kje si doma :D če je okoli tebe sami gozd, pol vrjamem da ti ni problem :D

      Delete
  3. morala bi videti moje podočnjake. Groza. :D
    Si pa ful lepa brez makeupa. :)

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz tudi imam zelo hude podočnjake res, samo tu sem pridno spala (:
      Hvala..

      Delete
  4. Oooooooo kako prikupna!
    Jaz si tudi za vikende ne dajem makeupa, edino med tednom barvica in maskara, še to velikokrat samo maskara, bravo punce več takih bi potrebovali! Ne pa, da ko se sprehajam po Ljubljani vidim na nekaterih še ostanke makeupa iz prejšnjega dneva, da o pudru sploh ne govorim >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala... Ja poznam to zna bit kar grozno. Tudi po Mariboru srečamo takšne, samo se ne oziram kakšni so drugi, ker glavno da jaz sama nisem takšna (:

      Delete
  5. Replies
    1. Jan, hvala. Imam kar srečo z njo, čeprav vdarijo mozoljčki ven in rdečica..

      Delete
  6. Ja, super si. Sploh se ne opazi, da nisi naličena :)

    http://www.fashionbloger.si/contest/

    Kakega glasova, bom zelo vesela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O to pa se opazi. Ko da sem gola :P Glas bom z veseljem oddala (:

      Delete
  7. Imaš pa res čist popolen ten, super si :). Tudi jaz se trudim bit večino časa brez make-upa, da lahko koža malo zadiha :).

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Gita. Točno tak, sploh poleti ji jaz dam duška (:

      Delete
  8. Jaz pa na žalost nisem blagoslovljena z brezhibno kožo, tako da je kakšen tekoči puder pri meni ''must have''. Si seveda upam iz hiše brez ličil (ker me res ne briga kaj si mimoidoči mislijo glede mojih ogrcev :D), le da je potem moja koža bolj nagnjena k mozoljavosti. Dandanes makeup ni več škodljiva zadeva (no, če si ga redno čistiš dol s kože), tako da zna biti za nekatere tipe kože prav koristen, yaay:)
    (nočem spamat, ker gre itak za star blog, ampak če želiš, si lahko več prebereš tu http://matura.cosmopolitan.si/lajf/the-thing-about-make-up/, mogoče ti bo zanimivo:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tudi jaz imam ogrce po nosku, ampak se tolažim, da so pegice (:
      Bom si prebrala in s tem nič ne spampaš (: Kakršno koli deljenje povezav me ne moti. Sploh pa ko vem, da ne gre za promoviranje (: Če si že govorila o tem in si o tem že kaj napisala, zakaj ne bi delila. (:
      Ravnokar berem..

      Delete
  9. Replies
    1. Hvala, ampak kakor kdaj, včasih zna bit popackana z mozolji (:

      Delete
  10. Replies
    1. Veliko se jih zapiči v moje obrvi (: Hvala..

      Delete
  11. Se strinjam, da imaš čudovite obrvi! To ponavadi prvo vidim pri ljudeh ;) In zelo lepo izgledaš brez makeup, jaz sem neprepoznavna in grem zelo redko ven brez njega. Pa ne, ker ne bi bila dovolj samozavestna, ampak je to moj način izražanja. Tako kot je to drugim z oblekami. :)

    Deja Zu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Deja. Ja tebe smo vsi z makeupom navajeni in tak kot si napisala to je tvoj način izražanja..

      Delete
  12. Brez zamere ampak tovrstni posti in izjave me vedno vznemirijo. Še posebej vprašanje, če si upamo it ven brez makeupa in potem pripneš sliko z brezhibno kožo. Prej kot to, da si te, ki imamo problematično kožo zakrijemo nepravilnosti, mi je neumno to, da puder uporabljajo dekleta, ki imajo čisto kožo. Če si ti naneseš puder, ne narediš velike spremembe na sebi, tisto kar te dela neprepoznavnega so ostala ličila. Ličila pa so najbrž tudi razlog za nanos pudra, pač pri teh, ki ga ne potrebujejo drugače.

    Res se mi ne zdi fer, ko kaj takšnega reče nekdo, ki zgleda super brez popravkov in ti tudi brez makeupa zgledaš super, drugi pa nimamo takšne sreče.

    Brez zamere, še enkrat, samo frustracija dekleta, ki je obkrožena z ljudmi, ki imajo popolno kožo in včasih pametujejo kako se jim takšne stvari zdijo neumne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Špela sploh ni problema. Mi je všeč, da sem še slišala drugačno mnenje, ki razširja moje obzorje. Morem povedat, da te popolnoma razumem. Je pa res nekaj, da jaz sploh nimam brezhibne kože: imam zelo občutljivo kožo, imam ogrce na nosu in imam mozolje, povrhu vsega pa še podočnjake. Tisti dan ko sem se slikala, nisem morala verjet, da sem imela takšno kožo. En mozoljček sem imela malo nad ustnico in najmanjše podočnjake kar je možno. Nekako me je ta sprememba spodbudila, da naredim ta post. Vendar se zdaj zavedam, da z napačnimi slikami... Zato tudi uporabljam puder, ampak tako malo, da so nepravilnosti na obrazu še vedno vidne, ampak mičkeno manj.
      Vsi smo le ljudje in nočem bit plastična lutka ali zabetonirana fasada. Ampak ko pogledam te fotke se zavedam, da s pravilno prehrano, nego in počutjem. Ti je lahko obraz hvaležen. In vedno ko vidim počrnele podočnjake se spomnim na to fotko in si rečem, da zmorem.
      Špela ti pa sploh nerabiš bit zafrustrirana, ker ne poznam punce, ki bi imela perfektno kožo. (:

      Delete