Saturday, November 24, 2012

Books


 »Takoj na začetku kariere se je otresla naivne predstave o pravici in doumela, da zakonov niso ustvarili zato, da bi se problemi reševali, ampak da bi se spori v nedogled podaljševali.« (Paulo Coelho, Veronika se odloči umreti)
  
Dragulj se ne da brusiti brez trenja, človek ne izpopolnjevati brez nadlog. (Victoria Holt, Hiša tisočerih latern)

Nikoli ne obžaluj. Če je dobro, je čudovito. Če je slabo, je izkušnja... (Victoria Holt) 

Ko sem bila stara 7 let sem imela velike težave z branjem. Nisem in nisem se mogla tega naučit. Moj brat je takrat izgubil veliko živcev, jaz pa solz. Ampak boljšega učitelja skorajda, ne bi morala imeti. 
 Ko pa me je naučil brat, pa se od knjig sploh nisem morala ločit, zlezle so mi pod kožo in še dandanes so tam (:


Zato so moje police zelo založene s knjigami:









 Love, Evelina

 

5 comments:

  1. Sva že vde. i love books. :D

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
  2. V osnovni šoli sem tudi jaz non stop brala, med počitnicami sem si izposodila 5 knjig in jih ob koncu tedna že vrnila, sem bila pravi knjižni molj ;) Potem v srednji ni bilo več toliko časa in sem brala le še med počitnicami...zdaj na faksu pa sploh ne najdem časa :( Potem ko ga končam bo upam da spet čas ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to se tudi meni dogaja.. Ampak se drugim, da vseeno ne izgubim stik z njimi (: Čimveč branje vsem!

      Delete
  3. Čisto isto zgodbo imava! :) Branje mi na začetku nikakor ni šlo, z mamo sva presedeli cele mesece, ona izgubljala živce, jaz jokala, v glavnem katastrofa .. in ko se mi je končno odprlo, sem knjige požirala kot za stavo :D (in še danes je tako, če le najdem čas)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woow. zanimivo je nekoga slišit z isto zgodbo. Ker vsi so že znali brat samo jaz sem štrajkala (:

      Delete