Sunday, November 11, 2012

Blackout & the end of challenge

Občutek ko že dva dneva presediš nekaj uric za računalnikom in brskaš po internetu, bereš, se poučuješ, zbiraš ideje in pogledaš na uro in oooojooj ura je že dve ponoči. Ampak kljub temu nisem našla nobene pametne zamisli, kaj bi z vami delila na blogu. Mogoče sem imela zatemnitev v glavi, mogoče sem bila preveč utrujena, ali se pa mi ni dalo pisat. Možno je tudi, da zato ker že 6 dni nisem jedla čokolade in nimam energije, kot sicer. (: Nevem. Vem pa nekaj. Prav srečna sem, da je konec izziva, kar ne pomeni da sem bom nabasala z sladkarijami. Vendar imam občutek, da bolj ko se temu odrekam, bolj mi nekaj ne "štima". Zakaj ne bi jedla sladkarij, v mejah normalne, če lahko in če jih obožujem? Zakaj ne bi jedla kebab, če je ravno pridišal na ulico? Vedno sem jedla malo po malo, zato imam včasih, tudi po 6 obrokov na dan in tako mi ugaja.

Vsekakor pa mi ni žal, da sem 7 dni ostala brez vseh teh stvari. Ustrezalo mi je in všeč mi je, da sem zdržala. Kako?

Tako:


Namesto bonbonov, ki jh tako ali tako jem zelo po redko, sem nadomestila z naribano jabolko s cimetom.


Te sladkarije se večinoma najdejo na mizi, ko kdo praznuje rojstni dan, sem pa vsekakor večja oboževalka oreščkov.


Belega kruga sploh ne uživam, razen v toast obliki. Ta polnozrnati rženi kruh z sončničnimi semeni pa je bil še boljša nasitna jed namesto sladkarij.


Tudi ko ni izziva se poslužujem temni čokoladi (80-90%) je najboljša. Čeprav še vedno paše kakšna mlečna z celimi lešniki (:


Keksi so dobri, ampak take zvečilni gumiji pa so tudi dober razred zase.


Muffini so naravnost božanski, ampak ko ti pade sladkor so čisto dobre tudi suhe slive.


Nisem ljubiteljica chipsa (sem pa ljubiteljica smokija), ampak vse to sem nadomestila z kokosovim čipsom, ki je res boljši od krompirjevega.


Koruzni vaflji so bili tudi zelo priročni, ko se mi je ob kakšnem filmu zluštale kokice (:.
Sladoled mi niti na pamet ni prišel, sem pa pila veliko tople vode. Saj vemo, da moremo na 25 kg spit vsaj 1 liter na dan, ne? Torej izračunajte.


Namesto na kruh namazana nutella za zajterk ali večerjo, ne bi rajši kakšnega sadja?

Tisti, ki ste sodelovali v izzivu, vam je uspelo, kako vam je šlo?
Tisti, ko blogate, ste tudi vi imeli kdaj blackout?


Love, Evelina








































































6 comments:

  1. Bravo za izziv :) Sploh ni blo večjih problemov ;)

    ReplyDelete
  2. Hvala tebi, da si se spomnila takšnega izziva (:

    ReplyDelete
  3. Za kokos čips nisem pa še nikoli slišala! Moram prečekirat tole. :D

    Sandra from The Puzzle of Sandra's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je super, ta kokos čips (: Res ga probaj v DM ali v Mullerju (nisem ziher), ga kupiš za 1€.

      Delete
  4. Pozor! Cimet je kar konkretno strupen, zato uživamo čim manjše količine.

    ReplyDelete