Thursday, November 29, 2012

Erin who?


Erin Wasson.
Ona je ameriški model, igralka, priložnostna stilistka in oblikovalka.

Ona ima veliko tatujev in zelo zanimiv teksaški stil.
Ona pa ima tudi zelo zanimivo teksaško stanovanje.






(poglejte tačke mize) 

Jaz pa se še kar nemorem odločit ali mi je všeč ali ne. Vsekakor pa mi je všeč, da je v svojem stanovanju bosa. Tudi jaz sem vedno (:

Kako pa se vam zdi opremljeno stanovanje?

Danes bom hitra se mi mudi na sprehod, ki ga zelo nujno potrebujem. Že letim (oh, ko bi le znala (: )

Love, Evelina

2 comments:

  1. nekateri kosi pohištva so prav zanimivi in prav zanimiv stil, ne dopadejo pa se mi tisti kabli -5- slika. to me pa čist odvrne.

    prav tako njena tla delujejo umazana-prašnata, to mi tud ravno ni všeč tud če je mišljeno kot umetnost :)) umazanija je le umazanija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veš da tudi meni niso bili všeč kabli na tisti sliki. Prav grda slika je zaradi tega.. (:

      Delete