Monday, November 26, 2012

Nasmeški

Ko se nekateri veselite petka in kasneje vikenda, ker ni šole/faxa. Se jaz veselim, ker me v soboto čaka delo: učenje otrok. Tistih najmanjših in tistih malo bolj starejših s katerim smo že pravi prijatelji. (:

Včasih pa sem jaz mali hudiček in iz navadnih vaj - manekenske hoje in plesa, naredim telovadbo, ampak seveda za njihovo dobro. Tako je vse to izgledalo:





To soboto pa smo se malo pogovarjali o poziranju in nastale so meni zelo lepe slike...











Zelo ponosna na njih. Vsako soboto pridem na delo malo zaspana, ampak ko sem po 4 urah konec z delom, sem napolnjena z novo energijo. <3

Love, Evelina

6 comments:

  1. lepe slikce :D! tej tamali res zgledajo eni pikiji :D

    ReplyDelete
  2. oohhh, super delo imaš. :) Krasen fotke, res si dobra v svojem delu. In najvažneje je, da uživaš. :D

    zadnja fotka zmaga.

    xoxo, nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ja uživanje je poglavitno v tem delu. Saj nočeš zafrustrirat otrokov.. Ker otroci čutijo kako in kaj. (:

      Delete
  3. Hah kaki cukrčki :) res luštno delo, jaz tud delam z otroci in mi vsakič znova dodatno razširijo pogled na svet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se strinjam res ti dajo več, kot lahko daš ti njim. Maja, kaj pa jih učiš?

      Delete