Wednesday, November 28, 2012

Danes bom kritična

Danes sem naletela na sliko, na eni od slovenskih spletnih strani:

Ni važno kdo je to... Osebe ne poznam, mogoče je po osebnosti čisto super. Vendar bi rada spregovorila o nečem drugem. Poleg njenega imena je pisalo manekenka. V redu, ampak kaj sem potem jaz? Potem kar vidim, se ne bi dala v skupino manekenk. Ker seveda, jaz nikoli ne bi dala v obleki noge tako narazen. Kje je eleganca? Kje je damskost? Kje je dostojanstvo? Kaj je res važno v slovenski modni industriji, da znaš "dat noge narazen".?


Naj še nekaj dodam... Modo se na grobo deli na dva dela: visoka moda (manekenke visoke nad 172 cm) in komercialne modele (tisti, ki smo pod 170 cm), ampak v tej skupini ne morejo biti kar vse punce. Žal pa le redki znajo ločit prave modele od nepravih. Jaz to zelo hitro ločim, že samo tako, kako položi punca roke na bok. Škoda, da sem ena izmed redkih. Ker nekatere se trudimo in pridno delamo že od zgodnjih najstniških let. Ker se že od takrat učimo, kako moreš vedno bit elegantna in nikoli nizkotna. Žal pa se še kar prijemam za glavo ko vidim takšne in drugačne "manekenke".

O tem bi se še lahko razpisala, ampak za enkrat je to to.
Kaj pa vi menite? Se strinjate z menoj ali imate drugačno mnenje? Resnično me zanima, zato lepo pokomentirajte in se razpišite.

Love, Evelina

5 comments:

  1. zanimivo razmišljanje in se načeloma strinjam, ti imaš pa res že govorico telesa manenkensko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, mi je všeč da se načeloma strinjaš. To temo sem samo malo zajela, ker je bila to prva misel, ki mi je zaokrožila po možganih, ko sem videla fotko. O tem se še bi dalo razgraljat (:

      Delete
  2. Se strinam ja. Sicer ne vem kaj dosti o manikenstvu, a je res, da moraš met neko dostojanstvo in obnašanje. In tale fotke je po svoje lepa, a če pogledaš globje, se ne spodobi, da bi držal takole noge narazen v tako kratki oblekci. Razen če to fotograf zahteva. Ampak kot sem rekla, nimam pojma o manikenstu. :D

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta slika niti malo ni lepa (: Sploh če veš, da je fotografija bila posneta po modni reviji. Tudi če fotograf to zahteva jaz ne bi tega naredila.. (:

      Delete
  3. Se popolnoma strinjam z tem člankom... :D

    ReplyDelete