Friday, October 12, 2012

Luna

Živim ob najbolj prometni cesti v Maribor; navadna cesta, avtocesta in še železniške tirnice. Ampak pogled skozi okno je včasih lahko kar precej lep. Sploh ko luna zahaja. Velikokrat sem jo že zabeležila z fotoaparat in včasih si res želim slišat volka, kako tuli v njo. Ali še boljše slikat volka z njo :P


Huhuhu, sosedom lahko vidim v stanovanje.






Na drugi strani hiše pa je vrtec. Vedno se mi je bilo tako lepo zbudit, med počitnicami okoli desetih, in it poslušat ves ta otroški vik in krik, smeh in jok. Kar prebudi te iz zimskega spanja, bi rekel gospod medved. (:

In ta slika, pravtako lune, je bila moja prva fotografija z mojim fotoaparatom, ki sem si ga kupila sama za rojstni dan (polnoletnost) (:

All photography by me.

 Ni slabo, za prvič,ne?

Love, Evelina



3 comments: