Monday, October 22, 2012

Lunch

Včeraj sem si vzela prosto nedeljo, tako da ste si tudi vi malo odpočili od mene (: Kot že veste, sem imela naporen teden in v nedeljo sem ga preživela z družino in tako kot sem rekla sem jih povabila na kosilo. Nisem pa vedela kam in vi ste mi bili v veliko pomoč. Dobila sem veliko predlogov in potem sem pogledala ponudbo, lokacijo in na koncu sem se odločala med mehiško Galeb, Vračko-tom in Pri Lešniku.

Ker starša nista navdušena nad mehiško (jaz sem zelo) in ker ima Vračko večinoma že vse polno. Smo se odločili, da gremo v restavracijo Pri Lešniku. Tukaj še nisem bila, oziroma sem bila ko sem imela tri leta (:

Bilo je okusno, osebje prijazno, ambient čudovit, pa še blizu je. Hrana je bila super pripravljena, želim slikat z fotoaparat in nimam spominske kartice. Zato je slikano z mobitelom.



Predjed

Hišni čemaževi njoki, čeprav zgleda malo, sploh ni bilo.





Prijetna jesensko vzdušje.


Hvala vsem za predloge. Jih bom koristila še kdaj drugič (:

Love, Evelina



10 comments:

  1. oh zdej sm pa lačna ratala :D

    ReplyDelete
  2. zgleda okusno. :)
    Pa lep outfit.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poleg tega, da zgleda okusno, je tudi bilo okusno (:
      Hvala (:

      Delete
  3. mmm dobroo je blo :) Dobra odločitev, lep lokal urejen, dobra postrežba in dobra hrana, hvala ti za povabilo, drugač pa ja v mehiško pa še itak gremo... :P

    ReplyDelete
  4. bolj gledam te slikce s hrano, bolj postanem lačna...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lahko bi tudi rekla, da je bil to moj namen :D

      Delete