Thursday, October 18, 2012

This week


All photos from google.

Ta teden je bilo pestro. Bila sem asistentka pri stiliranju, dva dni Qlandia MB in dva dni Qlandia Ptuj. Bilo je ogromno prehojenih kilometrov, ogromno oblačil, premalo spanja, ampak če to res rad počneš, ti na koncu, ko je vse za teboj, sploh ni hudo in si zadovoljen. Vendar še zdaleč ni konec. Jutri (kar bo čez 3 ure) na moj rojstni dan imamo modno revijo, katero "glavna" glede organizacije sem jaz. S tem se ne hvalim, saj je to zelo velika odgovornost in skrbi. Ampak vem, da bo se izteklo vse tako kot se mora... In ja na svoj rojstni dan bom delala od 9h zjutraj do 21h zvečer. Zato sem se odločila, da bom z družino (mamo in ateja, Denis in Tamara tudi vidva sta vabljena), v nedeljo povabila na kosilo.
Ampak, potem nastane problem: Kam? Torej ima kdo kakšen predlog? Nekje v okolici Maribora. Predlogi dobrodošli.

Držite pesti in se vidimo jutri ob 18h v Qlandii Ptuj.

Love, Evelina

8 comments:

  1. kr v Gostilno pri šefu v Medvodah! :) jaz ne grem več nikamor drugam, ker povsod samo spocajo hrano in pojma nimaš kaj vse ješ. mogoče je še najboljša stvar tu blizu gostilna pec, ki je par minut iz maribora http://www.gostilnapec.si/cms/front_content.php
    že dolgo nisem bila tam ampak nazadnje so imeli zelo dobre, domače jedi.

    lepo bodi in želim ti leeeeep dan jutri! :D

    Patricia

    ReplyDelete
  2. http://www.trattoria-padrino.com/

    če ti dobra italjanska hrana ;)

    ReplyDelete
  3. Juhuhu, na kosilo grema, pa neboma rabla kuhat :D, kak fajn :P

    ReplyDelete
  4. Vse najboljše <3333 ti želim, da danes vse lepo mine, držim pesti!
    predlog kam it jest:
    pred Lenratom je ena restavracija bolj s picami.. svetovno dobre pice so,reče se Picerija Nona :) mjam mjam, zaj sem si pa kar lušte naredla!

    ReplyDelete