Thursday, April 25, 2013

Dan po prvem teku

Ko narediš korak iz postelje in čutiš vsako mišico na nogi. To je dan po prvem teku. Ampak čisto vsaki bolečini, čeprav včasih zajamram, sem zelo hvaležna. Hočem da me bolijo ker potem vem da sem nekaj naredila zase. Danes zjutraj nisem šla tekat sem imela obveznosti. Sem pa tekala po trgovinah in to kar pet ur, kar je tudi nekaj. Zato bom preden bom šla spat naredila samo raztezne vaje.

Torej najbrž se sprašujete, kaj sem delala 5 ur po trgovinah... Odgovor je nakupovala. Bližajo se sončkasti dnevi in nekako sem ločitveni list dala moji najboljši barvi: črni. In tako popestrila mojo garderobo z belimi in rdečimi kosi.


Samo dve črni stvari pa še to zelo nujni (:



Ena od teh dveh so zokni. Pri meni so vedno črni, celi predalnik je črn. Ne morem imeti nobene druge barve zoknov. Smešno, ne?

Ima še kdo takšno smešno navado, tako kot jaz? (:

Love, Evelina

10 comments:

  1. Jaz sem včeraj imela tudi prvi dan, ampak sem se na koncu kar fajn raztegnila, takda danes nisem imela večjih bolečin in sem spet laufala (in hodila seveda :D)
    in ja.. 5 ur lahko hitro mine, če ti ni dolgčas še posebej v trgovinah a ne ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem tudi la včeraj. Pa sem se fajn raztegnila, ampak bolečine so prisotne, ampak z njimi nimam težav. So najboljše bolečine :P Ja v trgovinah res hitro mineva čas. :D

      Delete
  2. Ista sem bila jaz, ko sem šla letos prvič tečt.. :D

    ReplyDelete
  3. črna barva? vsepovsod jo tlačim zraven hehe. :D nič novega, imava obe to navado.

    xoxo, nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sem že opazila, samo tebi že uspeva tudi brez nje :P Mene pa bo vedno zasledovala, vsaj pri zoknih :D

      Delete
  4. Jaz pa črno perilo! :D Ok,nosim tudi druge, amapak črno vedno zmaga, belga pa videt ne morem! Nisi edina s čudnimi navadami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej, me veseli, da nisem edina. in se strinjam črno perilo je najlepše (:

      Delete
  5. no jaz pa nimam niti enih črnih nogavic. ;)
    kar mi gre na živce, saj potem izgleda res smešno, ko imam črne pajkice in
    najbolj kričeče nogavice. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha, se zgodi. Ampak potem vsaj lahko majčko in ostale dodatke spombiniraš skupaj z zokni :D

      Delete