Tuesday, April 9, 2013

Good friends don`t let you...


Še večjo srečo pa imaš, če tega prijatelja ne rabiš iskat, ker je že celo življenje pred nosom. Skrbi za tebe, ko še nisi razumel sveta. Ti velikokrat, kaj prinese s trgovine, čeprav sploh ne bi rabil. Te ščiti pred komerkoli in čimerkoli (tudi pred pajki). Ti pospravlja sobo, ker jaz pač nisem perfekcionistka. Najbrž se je že našel v teh stavkih. To je moj pol brat Denis. In kaj je glavno. Ko delam norije, on poskrbi, da jih delava skupaj in obratno :P
 



Saj se mu vidi, da je rojen igralec in komik. Pri meni pa se samo vidi, da ga poskušam posnemat. Ker tako pač je, ko imaš starejšega brata :P

Seveda, pa bratu vseeno ne gre povedat vseh največjih "skrivnosti" in ženskih zadev. Zato je tukaj njegova punca Tamara.


Seveda pa onadva nista edina. So še prijateljice s katerimi smo delale še večje neumnosti in komaj čakam, da jih ponovimo in nadoknadimo. (Da nebom delala komu krivice.)

Imate tudi vi prijatelja s katerim počneš bedarije? Lahko mi tudi kaj poveste, da bo malo bolj zanimivo (:



 Love, Evelina


14 comments:

  1. sem se čisto zagledala v tvoje lase, da sem mogla še enkrat brat :) Lepo, da imaš rata s katerim se tako lepo razumeš :) to je neprecenljivo :) :P Njegova punca mi je pa tako znana..pa ne vem od kje :) hehe Kot, da bi jo že kje videla :) Ta TVOJA oblekica je pa res TOP:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta prava si :P Imaš prav to je res neprecenljivo.. Sem ji napisala naj prebere komentarje. Samo tako ali tako nimaš nobene slike, da bi lahko ona vidla tebe :D Hvala

      Delete
  2. Kako ti pašejo dolgi lasje, res neverjetno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sploh si več ne znam predstavljat, da bi imela kratke (:

      Delete
  3. Ja pa iiii, prav post o meni :D, ja takoj sem vedo da se gre o meni :), saj zdaj ti ne rabim več pospravljat sobe, ker si že tak velika da lahko sama :P, ja moremo se smejat dokler smo še "mladi", kak smo pa lepi na zadnji sliki :), cjo tote ženske zadeve, eh saj me ne zanimajo bebe... recimo :P. sestelca bratec te ima zelo RAD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako čast imaš.! :D Ja zdaj si se rešil pospravljanja sobe. Res sem že velika, ampak mama vedno pravi da ti boljše pospraviš :D Zadnja slika je top.! Nerabijo zanimat, ker bi najbrž zavijal z očmi. Ali pa samo debelo gledal :D In jaz imam rada bratca :P

      Delete
  4. hihi, super starejšega brata imaš. :)
    in krasne fotke, take polne življenja. :D

    o laseh pa ne bom nič, ker so itak amajezing. :DD

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nina, res je super! Hvala, hvala in hvala :DD

      Delete
  5. lepo napisano :)
    Ponavadi sva tudi midve s sestro (5,5 let mlajšo) tisti, ki delava največje bedarije. Pa mama pravi, da kolko smo stare, sam js pravim, da nikdar ne smeš popolnoma zapustit otroka v sebi ;) največkrat imava kakšne plesne in pevske "spektakle" po hiši XD haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala..Točnoooo tak. Otrok vedno mora bit del nas. Ker drugače smo zateženi in preobremenjeni. Včasih enostavno moreš skakat po lužah, se smejat vsaki bedariji in pet, čeprav nimaš pojma in plesat kot da te nihče ne gleda :D

      Delete
  6. This is a very sweet post. Looks like you guys are having fun. I agree, it nice to know that someone is there for you. Thanks for sharing!! BTW! You're gorgeous.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you soo much. This is so nice to hear. Yes, we really have fun. (:

      Delete
  7. hehehe vedno ko pogledam slike se nasmejim kako smo delali :)
    V bistvu si vstopla v moje življenje in jaz v tvoje seveda nevede in izstopit žal ne gre več!!! :)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. točno tak :P Že slike te nasmejijo (: Kako lepo si to napisala. HVala Tamy.

      Delete