Friday, April 26, 2013

Incendies

Incendies je naslov filma iz leta 2010 in je na IMB-jovi lestvici najboljših filmov z zelo dobro oceno 8.1. Gledala sem ga že pred nekaj časom in zdaj sem se z njim že spet srečala. In že spet me je osupnil. Tokrat vam ne bom dolgovezla, kako je oh in sploh in zakaj mi je všeč. Samo če slučajno ne veste, kateri film bi gledali je to prava izbira za petkov večer ali sobotno dopoldan ali nedeljsko popoldne  (:



 


 
Uživajte ob filmu ali ob dobri družbi ali sami doma na kavču. Vseeno je kje, kako in zakaj. Glavno je da se imate lepo (:
Love, Evelina

7 comments:

  1. Thanks for showing us!

    http://esmeebee.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Videti je dobro. :-). Hvala za idejo.

    Xoxo

    ReplyDelete
  3. Pišem na seznam filmov, ki jih moram pogledat :) Hvala za idejo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz delam takšne sezname (: Malenkost.

      Delete
  4. Sem pogledala film :) krasen je. Sicer te šokira, ampak od dobrega filma ne moreš drugega pričakovati :D
    si že gledala film Seven Pounds? Ali pa The Prestige? Mogoče El Orfanato?
    Krasni filmi. Zadnji me je najbolj šokiral

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno tak, dobro si napisala (:
      Seven Pounds sem že gledala, ostala dva pa še ne, torej gresta na seznam :P Hvala! Rada imam dobro predloge filmov. Taki filmofrik sem. :D

      Delete