Sunday, April 7, 2013

Katero obleko sem izbrala?

Se še spomnite, ko sem vas prosila za pomoč, pri izbiri obleke?

Potem sem preštela "glasove" in zmagala je prva oblekica (poglej tukaj), ampak ko sem jo hotela naročit, že ni bilo več moje številke?

Seveda sem si obleko kupila in to čisto po moji izbiri, saj sem bila kar malo mulasta, ko one ki ste jo izbrali vi ni bilo več...

Potem pa sem šla na izločanje. Ugotovila sem, da je v moji omari polovica oblačil, če ne še več, črnih. Potem sem gledala tudi, da bo ohlapna in poletna. Na koncu pa se odločila za belo : 

Dress from Asos.

Ki je že preživela na meni en čudovit večer pri otvoritvi moje sobe, ampak o tem drugič (:

Tudi več slik vam pokažem v naslednjih dneh. Ker danes je bilo nekaj v zraku. Celo noč sem sladko spala in še cel dan prespala. To se mi je zgodilo prvič. Mogoče me daje spomladanska utrujenost. Čeprav se me, toliko let pred tem nikoli ni prijela.

Tudi vas daje spomladanska utrujenost in kako se vam zdi oblekica v migajoči verziji?

Love, Evelina

Nedeljska glasbena podlaga: Sunday Girl

3 comments:

  1. prelepa fotka. :D in super oblekica.

    tudi sama imam preveč črnih oblačil. :)

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
  2. kot princeskaa :) Še lepša je oblekca ko se vrtiš ...

    ReplyDelete