Thursday, April 11, 2013

v Novem mestu

Ko greš delat, veš da nerabiš fotoaparata. Ampak če smo bile pridne in smo delo končale prej se lahko prelevi v lep potep po Novem mestu in takrat je bilo vsem žal, da smo fotoaparate pustile doma.

Vse punce smo bile nadvdušena nad prijaznostjo ljudi: od tega kako nas je en gospod opozoril, da si je ena med avtomobilska vrata zaprla jopo. Do tega ko smo 6x spraševale za pot in vedno naletele na prijazne ljudi, ki so zelo pomagali. Tudi do tega, da smo dobile v enem izmed smuti barov zastonj tri smutije. Kar je dodalo piko na i našemu lepemu dnevu. Zato smo tistemu natakarju pustile to sporočilo:

Ne ni številke. Samo eno lepo sporočilo: Hvala! Prijazni ljudje spreminjajo svet! Še naprej naj sije sonček! (:

Novo mestu pa je tudi sicer lepo mesto. Z lesenim mostom preko zelenkaste Krke je čudovito in z svojimi malimi trgovinicami in kafiči, kjer so ambieti "za dol past".
Celo presne tortice imajo, ki jih v Mariboru sploh ni. C.c.c...

Še sreča, da se že jutri vračam, ampak delovno brez potepa. (:
Upam, da ste tudi ostali preživeli lep sončen četrtek.

Punce/fantje, ste že kdaj natakarju/natakarici, kaj napisali na servieto ali kam drugam, ter to pustili na mizi?

Love, Evelina

6 comments:

  1. Uf, hvala da si me spomnila na lepote Nm. Človek res pozabi ceniti tisto, kar ima pred nosom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malenkost (: V veselje, sem pa samo dejansko povedala tako kot je.. Nisem vedela, da sta iz NM :P

      Delete
    2. No ja... Jaz sem kar precej stran, sem pa tja hodila na gimnazijo, pa tudi sedaj grem večkrat...

      Delete
  2. Aja potepala si se danes? :D cje :P, eh ma kaki da bi listke pisal, jaz sn kelnarco kr direkt vprašal če mi da telefonsko :D

    ReplyDelete