Monday, April 22, 2013

Spring cleaning

So stvari, ki so se dogajala predlani, lani in tudi letos in te stvari, se ne pozabi in tudi ne pomete pod prag. Ampak ostanejo s teboj v lepih in manj lepih spominih. So stvari, ki pa se kopičijo in kopičijo na tvojem računalniku in telefonu. Te stvari potrebujejo spomladansko čiščenje. Telefon me že dva meseca opominja, kako poln je njegov pomnilnik in jaz zbrišem nekaj stvari, čez teden pa že spet ista pesem. Tudi na računalniku je na tisoče datotek in slik in vseh stvari, ki bi rabile čiščenje in trdi disk me že mesece čaka, da ga napolnim. Kaj naj rečem? Čiščenje pač ni moja najpomembnejša stvar, sploh pa ko se znajdem v vsej tej "umazaniji". Ampak hej, vse le ni tako slabo kot se sliši. Telefon je že malo zadihal, računalnik pa mi bo kmalu zelo hvaležen. Ampak do takrat je še par dnevov sedenja za ekranom. Zato se vam, samo na kratko oglašam da veste, da sem živa in zdrava ter da si polnim baterije ob prijetni glasbi in čimmanj kalorični hrani.



Vem, nisem se oglasila že tri dni. Bila sem zelo delovna, včeraj pa sem večino dneva prespala. Mislim, da še mi nikoli ni uspelo tako dolgo spat. Ampak zdaj sem nazaj in nov teden je pred nami. Se beremo jutri (:
Love, Evelina


7 comments:

  1. Welcome back, me je že malo skrbelo kje si :D

    ReplyDelete
  2. Tudi jaz sem imela danes čistko računalnika :D, in to zato ker sem si hotela novo nadaljevanko naložit, pa imam bolj malo prostora. Pa je bilo treba vse te slike, filme in stare nadaljevanke prenesti na zunanji disk. Za enkrat sem "pospravila" 60 GB, pa se mi ne da več ;) Lepo se odpočij in pridi kmalu nazaj ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, čestitam. 80 GB to je ogromno :D Jaz pa si še prvo zlagam skupaj in urejam :D Bo malo dlje trajalo. Katero nadeljevanko pa gledaš oziroma boš gledala?

      Delete
  3. nisi edina, ki rabi takšno čiščenje. :) se moram tudi sama spravit zraven.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spravit zraven je najtežje, dokler popolnoma zapolniš prostor. :D

      Delete
  4. Hjoj, pa tudi jaz bi se mogla zraven spravit, pa si ga pucam na dva meseca, ampak vseeno toliko slik prenesem pa pofotografiram pa itd.. in sproti ne pospravljam v prave mape, pol pa je kar je :P

    ReplyDelete