Monday, April 1, 2013

Ne morem da ne bi...

... ta dva videa delila z vami ...

1. Kaj se zgodi, ko srbsko performenko Marino Abramovič na njenem projektu preseneti Ulay, njen dolgoletni ljubimec in sodelavec. Temu jaz pravim ljubezen...


Marina je oseba, ki jo spremljam že nekaj časa. Zanimiva mi je ker z umetnostjo spregovori, čeprav sploh ne rabi odpret ust. Je tudi bizarna, ampak to sploh ni važno. Upa si, ko si mnogo ne in sledi tistemu kar želi. To pa jo je privedlo tako daleč, da danes dela in živi v New Yorku. Na njenim perfomenskih pa so ljudi impresionirani. Samo sedijo naproti nje, pa lahko planejo v jok ali jo objamejo. To je prava umetnost... ko vpliva na tebe in tvoja čustva ter doživljanje.

2. Ter kaj se zgodi, ko se najdeta fant in punca, ki obožujeta ples in drug drugega. Ko plešeta in se zdi kot da sta eno. To se zmore samo z ogromno zaupanja, vaje učenja in vztrajnosti. Vsaka čast. 



Pri obeh videjih so se mi orosile očke in narisal nasmešek.

Love, Evelina

 

4 comments:

  1. Prvič ko sem videla prvi video, sem cmerala ko ena bebica (no, roko na srce, še vedno cmeram vsakič, ko pogledam ta video. Pa kar malo "nerodno" mi je, ker si drznem gledati tako intimen trenutek med dvema človekoma (čeprav je bila zadeva povsem javna).
    Pri drugem videu pa še vedno pobiram čeljust s tal. Noro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem tudi solze potočla in še vedno jih. Me je pa tudi ganil trenutek, ko so jo ljudje objemali in jokali. Čist noro.!
      Ja najbrž je res kar malo tako za lase privlečeno, ko opazujemo tak trenutek. Ko da se vtikujemo, pa vsi slikajo in snemajo. Ampak imata vsaj lep spomin (:
      Ooo te popolnoma razumem. :D

      Delete
  2. super video, res je, d aobčutiš vsa čustva in kar malo nerodno. :)

    ReplyDelete