Monday, April 1, 2013

My first wall headstand

Za izjemo še ena objava, ker sem čisto preveč navdušena, kar mi je uspelo pred pol urami. Če te znajo v tako razpoloženje spravit takšne malenkosti, pa je res čarobno.

Danes sem videla sliko, ko je ena punca stala na glavi in sem si sama pri sebi rekla, to hočem naredit. Zato sem malo pobrskala po YT-u, kako bi se tega lotila in potem poizkusila tudi sama. Trikrat sem se upirala na glavo in iskala ravnotežje in ugotavljala, koliko je najboljše, če sem oddaljena od stene. Po 4 neuspelih poskusih sem vzela kamero, v smislu: Zdaj se bom posnela, da bom videla kako bom napredovala čez nekaj tednov.

Potem pa je nastalo tole:
Pozor: glavo nagnite v desno. Ne se pritoževat, samo skrbim za vaš vrat, da ga malo razgibate.




Uspelo mi je. Najbrž vam to ne pomeni nič. Meni pa (:

Zdaj se še samo od stene morem ločit in zravnat noge ob dvigu, kar mislim da bo mi z redno vadbo tudi uspelo. (:

Popravljam: Ravno kar sem poizkusila še enkrat. Noge so se že odlepile od stene in jih nekaj sekund držala pri miru. Torej zdaj še samo vadim dvig z ravnimi nogami in kasneje brez stene. (:

Je že kdo počel, kdaj kaj podobnega?

Lahko noč, Evelina

9 comments:

  1. ooo lepa. moram probat :D!

    ReplyDelete
  2. Umetnost se ni le dvigniti, ampak potem v tem položaju vztrajati;) Pa ko se spustiš dol, nekaj trenutkov glavo zadrži še na tleh in se počasi dvigni - da se ti slučajno ne bi kdaj zvrtelo.

    Sicer pa uživaj dalje - meni je najbolj zabavno opazovati okolico, ko stojiš na glavi, ker je vse drugače, hehe.

    Pa čudovito oranžno steno imaš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to je res. Saj bom samo tukaj nisem (: Ker sem bila čisto preveč vesela, da bi še lahko zadržala glavo na tleh :P Ker sem čimprej hotela videt, kako to izgleda iz drugačne perspektive.

      Tudi ti uživaj (:

      Ni oranžna, ampak rdeča :D

      Delete
  3. haha ..simpatična objava:p jaz pa nikoli nisem marala stoj:P hehe enkrat sem nerodno padla in me je vedno strah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala (:
      Moreš premagat strah.. In ne smeš obupat če enkrat padeš. To je za spodbudo.. Pa probat še enkrat in še enkrat vendar previdneje.

      Delete
  4. O dobro zgleda. Sigurno probam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res dobro zgleda. Poročaj kako ti bo uspelo :P

      Delete
  5. Ooo, joga <3 Ja, sem že probavala, ampak mi še ni uspelo :D Je na to do listi ;)

    ReplyDelete