Wednesday, April 10, 2013

My room

Ko sem načrtovala mojo bodočo sobo, sem vedela da bo rdeče, črne in bele barve. Celo na stenah sem želela imeti črno, ampak komurkoli sem to rekla me je čudno pogledal. Kmalu sem se tudi jaz odločila drugače, saj soba ni tako velika.  Želim pa imeti svetlobo v sobi. Zato sem izbrala 3 bele stene in 1 rdečo. Če že črne ni na steni je pa vsaj na tleh. Tla so iz najtemnejšega parketa, ki sem ga iskala zelo dolgo. Na rdeči steni je "studio". To steno sem želela imeti prazno, za slikanja, ples in telovadbo, da je prostor ter tudi lep pogeld na ogledalo. Zato sem posteljo, pisalno mizo in omaro spravila na ostale stene. Več pa naj pokažejo fotografije.



Vedno sem si želela veliko slik in takšna polica je ravnopravšnja za to.


To so moji zakladi; ali raje spomini in spominki (:


Arizona zna biti uporabna tudi v druge namene.
Če pa še naravni "čigumi", pa še boljše.

Darilo, ki sem ga dobila za 18. rojstni dan.

Del pisalne mize. Ta kozarec sem si posvojila. Je samo moj in samo jaz lahko pijem z njega. V njem je vedno voda. Velikokrat me spomni, da morem pit (:

Če je veliko kablov...

Tista slika mene, je bila na fotografski razstavi na madžarskem lansko leto maja.

Revije (modne, potovalne). Tračov se ne najde pri meni (:

Moja omara (četrt je manjka) in jaz bosa (doma sem vedno bosa; nemaram copatov).


Kako se vam zdi?

Love, Evelina

10 comments:

  1. Soba je noro lepa, tla so mi res všeč. Sem si vedno želela imeti takšna temna.
    Glede črne stene pa go for it, jaz imam eno črno in mi zakon izpade :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, kake barve pa imaš ostale?

      Delete
    2. Ostale so pa svetlo vijola, ampak jih bom pomoje prebarvala na tenejši odtenek :)

      Delete
  2. super soba, meni sicer ne bi bila všeč rdeče, drugače mi je pa všeč tista polička s stvarmi. :) Noro lepo zgleda.

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
  3. Oooo super kombinacija! Vse skupaj izpade odlično, temna tla, belo pohištvo in stene! Tudi jaz sem usekana na rdeče stene v spalnici, imam namreč dve rdeči steni ostali dve pa peščeni ter belo-rjavo(leseno) kombinacijo pohištva. Čeprav mi je takrat pleskar rekel, da rdeča lahko oddaja tudi negativno energijo (meni je to čisto mim, prej ognjevitost, strast in vse ostalo) in je za nekatere v spalnici enostavno premočna, ter jim more znova prepleskati stene >.< kar malo hecno, kako lahko barve vplivajo na nekatere (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mogoče zaradi svoje intezivnosti. Ampak zanimivo, da jih potem dejansko prepleskajo še enkrat. Jaz nimam takšnih težav. Midve se z rdečo čudovito razumema :P

      Delete
  4. Superca!!!!
    Posebej tisti beli predalčki al karkoli je to :)
    Jaz imam dve steni čist rdeči dve pa beli (torej pol-pol) in pa detajle na omari imam rdeče, si pa želim še vseeno kaj zanimivega dodati za popestritev sobe :)) enkrat spomladi - poleti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na tak način sem želela razdeliti, predel za spanje in "delo" oz. učenje..
      Kaj pa bi še dodala?

      Delete
  5. Hudo. Ful maš lepo sobico :) Blazina I am happy mi je pa sploh všeč! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Deja. Ja tale blazina je res pika na i. (:

      Delete