Friday, March 29, 2013

Easter Eggs

Ko bom velika bom barvala velikonočne jajčke, zdaj nimam tega veselja (:

Dejansko jih še nikoli nisem barvala niti kot otrok, niti kot najstnica. Imam pa občutek, da jih bom začela tam nekje pri 25ih.

Do takrat pa bom iskala inspiracije in se slinila ob ustvarjalnosti drugih.

Črno bele:




Pastelne jajčke:



Višek umetnosti in idej:



Sem prebrala, da sliniti se je dobro, saj je to znak mladosti.
Koliko sline imamo, toliko smo mladi.
A ste zdaj zavedno pomislili, koliko je imate v ustih? (;
Če jo je premalo, potem hitro pokukat v svet kulinarike ali pa skuhat kakšno dobro kosilo. Mene danes čakajo pečeni somi v kuhinji. Mmm.. in slina se nabira (:

Love, Evelina

11 comments:

  1. Jaz sem tudi bolj švoh pri barvanju jajčk, lahko na prste ene roke preštejem, kolikokrat sem jih barvala... Mogoče nasledne leto.

    So pa te zelo lepe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Torej le nisem edina :D Ampak ti jih lahko vsaj na roke prešteješ. Jaz niti rok nerabim :D

      Delete
  2. jaz pa imam veselje. danes zvečer. že delam plane kakšne bodo jajčka letos. :D

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdaj me pa prav zanima kako bodo izgledale.. Objavi kje :D

      Delete
  3. Haha, to je pa res ena prava inspiracija! Angry birds in pop art sta definitivno zmagovalca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja pop art je noro hud.. birds pa so smešni :D

      Delete
  4. Hudi jajčki :D mene vedno najbolj impresionira kako dobijo v Ameriki čiiist bela jajčka. Pri nas sm jih samo enkat zasledila u Mercatorju:D

    ReplyDelete
  5. The Angry Birds eggs look brilliant! x

    ReplyDelete
  6. ah js tudi nisem kaj preveč navdušena nad barvanjem jajčk, se mi ne zdi nič posebnega :/ mogoče nekoč, ko bom imela otroke ;D

    ReplyDelete