Friday, May 10, 2013

Beograd: Center

 Zdaj pa še pride nekaj objav iz Beograda.

Ker sem bila v Beogradu drugič, sem letos fotografirala samo tisto kar lani nisem. Zato so slike mešane na žaru (lanske in letošnje). Tako lani kot letos smo imeli srečo glede vremena; jasno in sončno. Je pa letos naletelo tako, da smo točno prvega maja bili v Beogradu in najbolj nas je šokiralo, koliko romov je bilo tam. Neverjetno, srečal si jih na vsakem koraku. Nimam nič proti njim, ampak včasih sem se počutila kot nekje drugje, čeprav nevem točno kje (:
 
Tudi moda fletnih srbkinj se ni nič spremenila. Že lani sem bila presenečena nad puncami, ki so v nulo pošlihtane z kratkimi oblekicami, potem pa pogledaš v noge pa vidiš škornje. Veni pa 30 stopinj. Pa ne mislim tiste italijanske variante z gležnarji brez zelo nizko debelo peto, ki jih italijanske stiliste dobro furajo. Ampak prav tiste škorje do kolen. Meni je to modna katastrofa. Poleg uggic in crocsov, sem tukaj spoznala še en kiks. Zato me zanima punce če je vam to všeč ali je to normalno in sem samo jaz tako zgrožena nad tem, ali pa imam prav?

 
Drugač pa še je mesto vedno lepo, polno življenja, saj mrgoli otrokov, najstnikov, mladih in mladih po srcu, ter na žalost tudi golobov. Še vedno sem navdušena nad arhitekturu in hvaležna za tisti izvor pitne vode sredi kneza Mihalova.





 

Ja punce ta torba od LV-ja je orginal. (:
 

 
 
Kako vam je všeč pohajkovanje po centru Beograda?

Love, Evelina
 
 


12 comments:

  1. uuu like it like it like it!. :) super objava in super fotke.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala (: Kaj pa Nina ti praviš o onih škornjih poleti?

      Delete
  2. Hm. Se mi zdi, da sem podobno modo z visokimi škornji videla v eni telenoveli :D mogoče so Srbkinje to pobrale od tam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojooj, ampak še vedno mi ne gre v račun..

      Delete
    2. Mogoče so bile pozimi le v hiši pa niso imele priložnosti ponositi škornjev :D

      Delete
  3. Lepo ujeti trenutki v Beogradu.. Sicer pa so tudi meni škornji no go :))
    Lep vikend!

    www.canyouimagine.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta komentar mi veliko pomeni, že zato, ker ti delaš čudovite fotke. Torej le nisem edina (:
      Tudi tebi!

      Delete
  4. Poglej nekaj fashion blogov...škornji so v takih kombinacijah pomladi/jeseni nekaj čisto normalnega:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brezskrbi berem veliko fashion blogov in razumem v pomladno/jesenskih kombinacijah + škornji. Ampak oprosti bilo je 30 stopinj. To niso več pomladne temperature, ampak kar krepko poletne. (:

      Delete
  5. Vidim, da si se tudi ti imela lepo :) Kar se tiče škornjev mi je pri določenih to všeč na pogled, ampak ko je vročina imam najraje čim manj na nogah, ker se noge že tako kuhajo, kaj šele če bi bile v škornjih. Zdaj grem pa še druge objave pogledat, ker sem opazila, da sem v velikem zaostanku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem se res imela lepo (: Se strinjam glede škornjev. Če bi bilo nekje 20 stopinj, bi jim pogledala skozi prste in rekla ajde, jih štekam. :P

      Delete