Wednesday, May 1, 2013

Ni, ni...

Tako kot je Kristina ugotovila, grem v Beograd in to kar čez tri ure. Nekaj čez štiri bomo že na poti. Tja grem drugič, ampak nisem nič manj navdušena kot prvič. Beograd mi je všeč, pa sploh ne vem zakaj. Bom poizkusila to ugotovit v teh treh dneh. (:
Zdaj ko to berete se najbrž potepam po ulicah Novega Sada, kamor smo tudi namenjeni, in v vročini srkam svoj smuti, ki sem si ga naredila doma. Tisti kateri berete še kasneje. Pa ste me najbrž ujeli pri slastnem kosilu in osvežilni pijači.
Da boste pa res vedeli kje sem in kaj počnem oziroma potovali z mano, sploh tisti ki ste ostali na milost in nemilost za prvomajske praznike doma, pa me le pokukajte preko Instagrama: http://statigr.am/viewer.php#/myPhotos/.

Kovček že poln.


Spominska kartica že prazna in fotoaparat pripravljen.


Če bom lahko, bom slike objavljala kar sproti na Instagramu, mogoče kaj malega tudi FBu. Če ne sproti, pa potem zvečer v postelji, kjer imamo brazplačen Wifi.

Želim vam lepe praznike.

Love, Evelina



7 comments:

  1. Lepo se imej! Tudi meni je Beograd všeč! :)

    ReplyDelete
  2. uživaj kar se le da in nam poročaj o vsem, ko prideš nazaj. :D

    xoxo

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hvala punce. Katja sem namesto tebe enega brezskrbi :D Bom poročala čimprej (:

      Delete
  4. Luškan blog :)
    si za, da si slediva? :)
    lp

    http://missatomic.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Jaz sem pa ravno nazaj z Beograda in Novega sada :))) No, saj očitno sva ble istočasno. Bi bilo smešno, da bi te zagledala dol :) A vam je blo kaj vroče? :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaj res? Noro, kaj pa če sva si res šle kdaj mimo. Pa se nisva zavzeli. Škoda da se nisva, ful bi bila finta.
      Hah, kako nagajivo vprašanje... Zelo je bilo vroče in to mislim, da sama zelo dobro veš. :D

      Delete