Thursday, May 30, 2013

Never stop learning

Se spomnite igrce The Sims? Jaz sem jo v zgodnjem najstništvu igrala. Vedno so pa bili moji simsi vedno takšni, da sem želela doseči vse spretnosti (skills): igranje kitare, branje, učenje, delanje nalog, zbirateljstvo, tehnika, treningi,... Vsi so morali imeti zelo veliko znanj in napolnjene vse stopnje. Šele takrat sem bila zadovoljna.
Neverjetno pa je, kako sem to lastnost - znati čimveč in se za več stvari zanimati, prenesla tudi v moje življenje. 
Kjer sem izluščila stvari, ki mi ugajajo, za katere imam dar in ki me zanimajo, ter stvari ki jih niti povoham ne. Lahko pa nasplošno povem da teh stvari, ki me zanimajo, ni malo. Zato mi nikoli ni dolgčas, dan pa ima premalo ur. Saj vrskavam informacije, predvsem tiste ki so tega vredne in ko vseeno znam kritično razmišljat, da ne nasedam vsemu kar mi želi družba in mediji "prodajat". Ampak zato je potrebno veliko dela na sebi in v sebi. Navsezadnje je v igerci vse lažje. V realnostni pa težavnost narašča, ampak pri tem se pokažejo lepote učenja.



Ravnokar sem prispela iz modne revije. Zato pa zdaj hitro še nekaj naredit, dokler me čas že spet ne povozi. Noro dobre knjige, popisani zvezki, natiskani word listi, podlaga na tleh za telovadbo že čakajo, da se jih lotim. (:

Kaj pa vas čaka?

Love, Evelina

12 comments:

  1. ja učenje je nujno potrebno v življenju. :)
    mene pa čaka še malo učenja za maturo, ker se v soboto začne. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno tak, samo to učenje za matzuro pa je pomembno samo do mature :P

      Delete
  2. Učenje do konca junija :(

    Potem pa zaslužee počitnice, potovanja :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ti prav nič ne zavidam to učenje. (: uuu potovanja, dobro se sliši (:

      Delete
  3. To je to!

    Jaz pa si grem naredit smuti, pol pa bom še menda napisala kakšno objavo (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Mmmm, smuti... Lušte mi delaš (: Super, te preberem :D

      Delete
  4. Simsi so zakon! Moja najljubša igra do sedaj :P Še vedno jo včasih zalaufam sicer me bolj fascinira grajenje hiš kakor pa potem upravljanje s človečki v njej :D
    Drugače pa tudi mene sedaj čaka učenje za teto maturo >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja meni so tudi bili. Zdaj pa si ne želim več časa krast z igrcami :D
      Matura bo mimo in svet bo lepši :D

      Delete
  5. Thank you sooo much for the follow and your lovely comment.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    ReplyDelete
  6. Se strinjam. Jaz imam že seznam stvari, ki se jih hočem naučit, ko končam faks in ga sproti dopolnjujem :D Ker zdaj mi enostavno ne znese. Kot si napisala, dan ima premalo ur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu me prav zanima, kakšne so te stvari :D

      Delete
  7. O... moji simsi so bili tudi takšni, v bistvu še vedno so, saj na vsake toliko časa jih še vedno igram. ;) Verjetno nekako odsevajo naše življenje in načela, saj konec koncev so naše stvaritve.
    Jaz imam tudi vedno veliko stvari na seznamu, ki bi se jih rada naučila, še sreča, da prihajajo počitnice s tem pa tudi več časa. :)

    ReplyDelete