Sunday, May 26, 2013

Modno zapeti ali zadeti?

Vem, da nisem več tako redna z objavami. Izgovorov ne bom iskala. Včasih mi enostavno ne uspe. Vzrokov pa je ogromno ali pa samo eden. Ampak saj sploh ni važno.Važno je da sem aktivna.
Trenutno sem ravno prebrala knjigo od naše stilistke, modne oblikovalke, novinarke, iskalke "ni mi žal" trenutkov in še bi lahko naštevala, Vlaste Cah Žerovnik z naslovom Zapeti ali od mode zadeti. Knjiga z kratkimi poglavji in z zanimivimi naslovi, ki te premamijo, da moreš brati naprej. Priporočam, da jo preberete tudi če niste od mode zadeti in ste zato mogoče zapeti. (:


Nekaterim se zdi moda nepomembna ali celo kot so gospo Žerovnik večkrat vprašali: "Zakaj se ukvarjaš z modo, saj imaš vendar še kakšen drug "resnejši" talent? Odgovorila je: "Ker je moda čudovit komunikacijski element in ker mi ponuja številne izrazne možnosti."
In jaz se strinjam.

“One should either be a work of art, or wear a work of art.”
― Oscar Wilde

Ste že prebrali knjigo? Če ste, z menoj delite mnenje.

Love, Evelina

9 comments:

  1. Veš kako bom rekla, ni važna kvantiteta pač pa kvaliteta, nič hudega, če nimaš rednih objav (čeprav se meni zdi, da si pravzaprav ena izmed tistih, ki objavljajo najpogosteje in najbolj pridno). Objavljaj tisto in takrat kaj / ko čutiš to potrebo.
    Na silo ni fajn delat.

    Drugače se pa dober stavek od modne oblikovalke.
    Lep večer <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se popolnoma strinjam. Velikokrat se mi prej zgodilo, da tudi če zjutraj nisem vedela, kaj bom napisala, sem čez dan dobila idejo ali inspiracijo, ter zvečer to strnila na blogu. Zdaj pa so ene stvari, ki so prišle zmes in ko delam na sebi in potem sem toliko v to skoncentrirana, da malo "pozabim" na blog oziroma če bi kaj pisala, bi pisala preveč osebno "o sebi". To pa ne želim, ker bi s tem tudi na silo pisala. Zato tega ne bom delala.
      Vem, celotna knjiga je zelo intelektualno napisana.
      Lep večer tudi tebi <3

      Delete
  2. okej tale komentar bo zdle čist mim vsekan glede na to o čem se gre tale objava ampak tole sm misnla že enihparkrat prej napisat. si direkt za na kako modno pisto al pa vsaj za v kako modno revijo. kr če bi jst delala v kaki modni agenciji bi te ziher zbrala. po mojem bi komot uspela kot model. prav fouš sm ti res.
    no glede tega rednega objavljanja bom pa takle rekla. men se zdi da kr redno objavlaš in hkrati maš kvalitetne objave slike itd itd. res z užitkom kliknem tvoj blog ko vidim da maš novo objavo. si ena redkih blogerk, ki jih redno spremljam.

    with love

    sarah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čist mim komentarji so mi čisto preveč všeč.! (: Hvala! Hodim po modnih pistah (čeprav ne ravno toliko kot bi to želela jaz), ravno zdaj predkratkim sem bila, in tudi zdaj v naslednjem tednu me čakata kar dve reviji, ena v Mariboru, druga v Kopru. Če boš kje blizu me lahko prideš pogledat in pozdravit (: Zanimivo pa je kako to da bi me dala ravno na pisto, ker sem vseeno premajhna, je pa res da hojo po pisti obvladam.
      Sarah še enkrat hvala. Kar polepšala si mi večer bom zdaj lažje zaspala. :P

      Delete
  3. Evelina, tud jaz bom čist mimo vsekala s komentarjem, pa vseeno :). Pred časom si me prosila za fotko Invisibobbla v laseh - vse gumice so mi počile :(. Vsakič, ko sem si lase hotela speti v čop, so gumice ena za drugo popokale. Tako da... Ti jih ne priporočam, še posebej za tvoje goste in dolge lase.
    Govorila pa sem s par drugimi puncami, ki so s tem produktom ful zadovoljne, ampak imajo vse krajše/redkejše lase.
    Drugače pa super fotka, res si top model material ;).

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me prav nič ne moti. Hvala ti za to informacijo in tudi da si se spomnila ter mi napisala in podala mnenje (: Zdaj vem, da so še vedno za mene najboljše takšne gumice za dva evra, pa jih je noter 8 ali 10, pa lepo jih mam nekaj mesecov, potem pa v koš, ker se raztegnejo ali pa same počijo. Ampak je vsaj ni škoda. (:

      Delete
    2. Ja, enako :). Pa tudi držijo še najdlje časa te navadne gumice - čop si lahko fejst "zatisneš" z njimi :).
      Bodi fajn :)

      xx

      Delete
  4. super fotka. :) sicer pa nič hudega, če ne objavljaš pogosto. sama sem se vmes silila kaj pisati in delati, ko ni bilo navdiha, ampak to ni to.,raje manj in kvalitetno ter z navdihom, kot pa tako brez volje in pogosto. :)

    xoxo, Nina

    ReplyDelete