Tuesday, May 21, 2013

Ko so tri sestavine dovolj...

Saj že najbrž veste, da nisem nikoli bila navdušena nad kuhanjem in peko. Ampak zdaj sem začela obiskovati kuharske bloge in ko vidim vse tiste umetnine na krožnikih, postane tudi kuharski svet lepši. Slina v ustih se nabira. Veselje do potikanja v kuhinji pa narašča. Nekje pa moram začet, in to je peka preprostih in zanimivih stvari.

Kaj je lahko bolj preprostega, kot piškotki s samo tremi sestavinami. Že samo naslov na tem blogu, me je prepričal da sem si recept izposodila in ga poizkusila...

Rezultat je prijeten vonj po bananah, ki je zajel celotno kuhinjo in zelo okusni, malo hrustljavi piškotki.




Izogibam se sladkim stvarem, razen temne čokolade (nad 80%) in dobrotam, ki so domačega izvora. Tako da so tile piškotki res lahko lahki in zdravi prigrizek.

Recept je TUKAJ.

 Upam, da še koga spodbudim, da se začne gibat v kuhinji. Pa ne samo od hladilnika do mikrovalovne pečice in nazaj (:

Love, Evelina

10 comments:

  1. midva bi probala, prišparaj kakega do petka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaj si smešen? To gre en, dva, tri pa več ni :D V petek naredim še enkrat..

      Delete
  2. Pa še mandlji so optimalni! Ravno prejšen teden sem naredila piškote iz ovsenih kosmičev in dveh banan! and my life was changed forever ;)
    Sem ravno hotela v kratkem objavit recept pa si me prehitela ;)
    Res so top!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Ja, jaz sem prvo poizkusila z mandlji, ker jih imam rada, ampak se niso zelo okušali. Imam pa v bližnji prihodnosti namen še s čem drugim. Ti si že s kakšno drugo sestavino?

      Delete
  3. mi ponavadi delamo tudi nekaj podobnega, samo da so dodani lešniki in koščki temne čokolade, pa proteini se mi zdi in mleko. Res dobri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogoče poizkusim z temno čokolado, jo imam ravno doma. Hvala za idejo (:

      Delete
  4. Jaz sem probal še s cel kup različnimi sestavinami. Za bolj sladko varianto lahko uporabiš suhe brusnice, za malo bolj odraslo rozine namočene v rumu, potem pa so še lešniki, cimet, ingver (če ga imaš rada) in še bi lahko našteval.
    Probaj jih narediti tako, da namesto banane uporabiš naribana jabolka. To je še druga varianta, ki je tudi odlična.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za ideje. Bom eksperimentirala. (:

      Delete