Monday, May 6, 2013

Нови Сад I.

Novi sad. Veliko "zasajene" arhitekture. Zelo okusnega sladoleda. Fotogenični trgi. Vsaj tako sem ga začutila jaz v tistih nekaj urah. Najbolj še me je impresionirala vožnja do Novega sada, skozi Fruško goro. Potem se pot nadaljuje skozi drugo mestece in moje opazovanje ulice skozi avtomobil poteka nekako takole: majhna hiša - vrata - hiša - vrata - hiša - vrata - vila (mi obrne obraz za 180 stopinj) in potem dalje: hiša - vrata - hiša - vrata - vila (vzdih) in tako dalje...

Ampak ne bomo o socialnih razlikah. Raje si bomo ogledali slike.

Najprej smo si smo se odpravili na petrovaradinsko trdnjavo, ki ima 16 kilometrov podzemnih hodnikov v štirih nivojih in 10.000 strelnih lin. Na tej trdnjavi se tudi dogaja Exit festival.

Slikano iz avtomobila (:


Ostanki mostu.




Očala so tam zelo popularna (:




Vse to na trnjavi. Jutri še nekaj malega iz mesta.

Love, Evelina

2 comments: